چه کسانی در بهای بازدید موزه و خانه موزه ها از تخفیف بهره مند می شوند؟



|

چه کسانی در بهای بازدید موزه و خانه موزه ها از تخفیف بهره مند می شوند؟

 








منبع

وی تصریح کرد: از این بهای بازدید، تخفیف‌هایی برای گروه‌های مختلف درنظر گرفته شده است که براین اساس فعالان حوزه گردشگری دارای مجوز رسمی از وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛ شامل هتل‌داران، شرکت های خدمات مسافرتی، آژانس ها با ارائه نامه مکتوب از 30 درصد تخفیف برخوردار هستند.

بخوانید:  مهم ترین عوامل ابتلاء به سرطان معده چیست؟

وی ادامه داد: راهنمایان گردشگری، اعضای ایکوم (ICOM) نیز با توجه به دستورالعمل های بین‌المللی می توانند با ارائه کارت معتبر به صورت رایگان از موزه‎ها، باغ‌موزه‌ها و خانه‌موزه‌های تحت مالکیت شهرداری تهران بازدید کنند.قاسمی یادآورشد: خرید حجمی برای بازدید از موزه‌ها، باغ‌موزه‌ها و خانه‌موزه‌ها نیز برای تمام دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادها، شامل تخفیف خواهد شد.

بهای خدمات استفاده از مراکز فرهنگی، موزه‌ها، باغ‌موزه‌ها و خانه‌موزه‌های تحت مالکیت شهرداری تهران در سال 1402، اعلام شد.

قاسمی افزود: همچنین خانواده کارکنان شهرداری تهران، بازنشستگان شهرداری با معرفی نامه اداره رفاه و امور ایثارگران و سازمان بازنشستگی شهرداری تهران از 90 درصد تخفیف برخوردار هستند.

براین اساس خرید حجمی از 500 تا 1500 بلیت؛ 30 درصد تخفیف، از 1500 تا 5000 بلیت؛40 درصد تخفیف و خرید بالای 5000 بلیت 50 درصد تخفیف تعلق می‌گیرد.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف