کارگاه خیاطی بانوان سرپرست خانوار در محمدیه افتتاح شد

سردار آتانی در این مراسم اظهارداشت: جای خرسندی دارد که سپاه مورد اعتماد مردم مؤمن و انقلابی قرار دارد و میدان خدمت برای ما هموار شده لذا تلاش می کنیم در میدان جهاد به مردم خدمت سرانی شود.

سردار آتانی تصریح کرد: این پروژه مهم آبرسانی قرار بود در مدت 30 ماهع تکمیل شود اما به دلیل نیاز مردم و با بسیج همه نیروهای جهادی تلاش می کنیم چند ماهع زودتر آماده بهره برداری شود.

وی بیان کرد: رهبری عزیز به سپاه خودش اعتماد کرد و فرمود به  هزار نقطه از جمهوری اسلامی ایران بروید و کار جهادی انجام دهید و امروز با قاطعیت اعلام می کنیم ما می‌توانیم مشکلات این کشور را حل کنیم و با خدمت بی منت طعم شیرین خدمات نظام اسلامی را به کام مردم بچشانیم.

فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: از زمانی که بسیج سازندگی وارد میدان شد تا کارهای زمین مانده را به پایان برساند شاهد کارهای خوبی بودین که رضایت مردم را بیشتر کرده است و برای ما جای خوشحالی دارد.

فرمانده سپاه استان قزوین یادآورشد: در اجرای این پروژه بزرگ هیچ مانعی نیست و تیم مهندسی سپاه در ۳ شیفت به صورت شبانه روزی این طرح را در دست اجرا دارد.

وی اضافه کرد: میدان جهاد در همه حوزه ها برای سپاه باز شده تا رسالت خود را در خدمت به ولی‌نعمتان و صاحبان اصلی انقلاب انجام دهیم.

وی بیان کرد: ساخت 177 واحد مسکونی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، فعال شدن  ۴۳۷ صندوق قرض‌ الحسنه، تشکیل ۴۷ تعاونی با بیش‌از ۲۲ هزار عضو و سرمایه گذاری ۲۵ میلیارد تومانی از دیگر اقدامات بسیج سازندگی استان قزوین است.

بخوانید:  2 فوتی و شناسایی ۳۵ بیمار جدید کرونا در کشور

image_2022_8_2-1_4_9_748_pCZ

 



منبع

آتانی گفت: مردم بدانند که سپاه وارد کار اجرایی نشده‌ و رقیب و مزاحم کسی هم نیست و رویکرد و هدف ما این است کارهای زمین مانده نظام را انجام دهیم.

سردار آتانی اظهارداشت: سپاه و بسیج آبروی خود را برای خدمت به مردم هزینه می کند و با خدمت شبانه روزی تلاش خواهد کرد اعتماد، شادی و نشاط و رضایت مندی میان مردم مناطق محروم تقویت شود.

وی اظهارداشت: بیش ‌از ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در سطح استان و شهرستان‌ها در انتهایی ترین نقطه الموت شرقی تا انتهای آوج، شریف‌آباد هزینه شده و ساخت ۵ مجتمع آب‌ رسانی برای تحت پوشش قرار گرفتن ۹۶ روستا در دست اجراست که در این طرح  ۲۴۲ کیلومتر شبکه گذاری صورت خواهد گرفت.

image_2022_8_2-1_5_58_428_I2Q

انتهای پیام

فرمانده سپاه استان قزوین بیان کرد: سپاه با کمک خیرین بیش‌ از ۵۳۲ میلیارد تومان در دو سال گذشته در اجرای کمک های مؤمنانه هزینه کرده ‌است. 

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ کارگاه خیاطی الغدیر ویژه بانوان سرپرست خانوار با حضور سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، سرهنگ طاهرخانی فرمانده سپاه شهرستان البرز، حجت الاسلام آقا حسینی امام جمعه شهر محمدیه و مسئولان شهرستان در محمدیه افتتاح شد.