کارگران ریل گذار توسعه کشورند و حل مشکلات آنها در اولویت است

photo_2023-05-01_22-22-11

photo_2023-05-02_00-20-02

این نماینده مجلس اظهارداشت: دربرنامه هفتم برای حل مشکلات کارگران پیش بینی هایی شده و می دانیم توقع وانتظار همه کارگران، اصلاح دستمزد و حقوق هاست و موضوع دیگر تامین بهداشت و درمان با تعرفه های کمتر است که در این زمینه نیز باید اقداماتی صورت گیرد.

این واحد درمانی دارای سه دستگاه یونیت دندانپزشکی است و با ۵ میلیارد تومان هزینه راه اندازی شده است.


آیا این خبر مفید بود؟

با راه اندازی این مرکز درمانی، با همکاری سه دندانپزشک خدمات دندانپزشکی شامل جراحی دندان، پرکردن، ایمپلنت به صورت رایگان برای کارگران مجتمع فولاد خرمدشت و با تعرفه دولتی به کارگران شاغل در واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی خرمدشت ارائه می شود.

وی اضافه کرد: در راستای تامین سلامت کارگران جای تشکر دارد که این مجموعه صنعتی توانسته واحد دندانپزشکی راه اندازی کند و انتظار داریم سایر شرکتهایی که توانمندی لازم را دارند نیز در این مسیر الگو بگیرند تا کارگران بیشتری از خدمات رفاهی برخوردار شوند.

در این مراسم از کارگران نمونه مجتمع فولاد خرمدشت تجلیل شد.

بابایی یادآورشد: حدود ۷۰ درصد جمعیت کشور جامعه کارگری است و باید رفتار منطقی بین کارگر و کارفرما برقرارشود و موضوع سه جانبه گرایی کارگر و کارفرما و دولت بخوبی تنظیم شود تا به اهداف خود دست یابیم.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس تصریح کرد: باید بین کارگران باشیم و بدانیم موفقیت اقتصادی با تلاش کارگران محقق می شود زیرا کارگران ریل گذار توسعه هستند و توجه به معیشت و رفاه آنها باید دغدغه همه مدیران این عرصه باشد.

بخوانید:  ۲۵ میلیارد تومان به علاوه یک ماشین، جایزه برای هک کردن!

علی بابایی کارنامی رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح مرکز دندانپزشکی شرکت فولاد خرمدشت اظهار داشت: جامعه کارگری در عبور کشور از تنگناهای اقتصادی نقش مهمی داشته اند و در روز جهانی کارگر حضور نمایندگان و مسئولان در واحدهای بزرگ این پیام را دارد که در خدمت کارگران هستیم و علاقمندیم مشکلات آنها را حل کنیم.

photo_2023-05-01_21-59-33

بابایی افزود: دست کارگران را می بوسیم که چرخ اقتصاد کشور را به حرکت درآورده اند و از سرمایه گذارانی که به رونق اشتغال و تولید کمک کرده اند نیز تقدیر می کنیم.

photo_2023-05-01_21-58-58

وی گفت: با شناخت واقعی از مشکلات کارگری، صادقانه برای رفع آنها اقدام می کنیم و برای آینده کارگران هم برنامه داریم.

وی از اقدام ارزشمند مدیرعامل مجتمع فولاد خرمدشت در احداث مرکز دندانپزشکی، زمین ورزشی و گلخانه برای استفاده کارگران تشکر و قدردانی کرد و افزود: این نگاه در تقویت مسئولیت های اجتماعی برای ما ارزشمند است و به ارتقای رفاه کارگران کمک کرده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ به مناسبت روز جهانی کارگر، روز دوشنبه در مراسمی با حضور علی بابایی کارنامی رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، حمزئی فرماندار تاکستان، شمس الدینی مدیر درمان، کشاورز ترک مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، اولین واحد دندانپزشکی مجموعه کارگری در مجتمع صنعتی فولاد خرمدشت تاکستان افتتاح شد.

بابایی اظهارداشت: در کشور این رابطه تنظیم شده البته ضعف هایی هم دارد که با کمک همدیگر باید برطرف کنیم.

بخوانید:  نشانه‌های بیماری تیروئید

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

photo_2023-05-02_00-19-55

بابایی یادآورشد: صندوق های تامین اجتماعی تضمین کننده آینده کارگران هستند و ظرفیت های جدیدی توسط مجلس شناسایی شده است تا این صندوق پابرجا بماند.

photo_2023-05-02_00-16-11

انتهای پیام





وی بیان کرد: رهبری فرمودند ارتباط بین نیروی کار و کارگر و کارفرما مهم است و اگر نگاه ارتباط و تعامل در کشور تقویت نشود به رشد اقتصادی نخواهیم رسید لذا در این شرایط همه باید به کمک تولید بیایند تا مهار تورم رخ دهد.

در ادامه مرکز دندانپزشکی شرکت فولاد خرمدشت افتتاح شد.

این نماینده بیان کرد: دولت حدود پانصد هزار میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکار است که تاکنون ۲۵۰ هزار میلیارد تومان در اختیار تامین اجتماعی قرار گرفته تا نیمی از بدهی ها پرداخت شود.

photo_2023-05-02_00-16-34