کاستاریکا؛ دوباره گربه سیاه بزرگان؟

فولر – واستون – کالو – اویدو


آیا این خبر مفید بود؟

حالا آن‌ها بازهم در گروهی سختی قرار دارند اما همان‌طور که در سال ۲۰۱۸ ممکن بود برزیل را حذف کنند و به نیمه‌نهایی برسند، امکان دارد دوباره گربه سیاه بزرگان لقب گیرند.

سرمربی: لوئیس فرناندو سوارز

در راه رسیدن به قطر آن‌ها در ۷ بازی ابتدایی تنها یک برد داشتند و ممکن بود در جایگاه فعلی قرار نگیرند اما ۶ برد و یک تساوی در دیدارهای بعدی بلیت آن‌ها را برای قطر رزرو کرد.

تیدا – لورخس

تیم ملی کاستاریکا در گروه E مسابقات جام جهانی باید با اسپانیا، ژاپن و آلمان برای صعود رقابت کند.





منبع

نقطه ضعف: خط حمله. در ۱۵ بازی گذشته خود تنها ۱۴ گل زده‌اند. آن‌قدر در این بخش ضعف دارند که حتی ممکن است بدون گل زده جام را به پایان برسانند.


پس از صعود کاستاریکا به جام جهانی، قرارداد ۴ ساله به او پیشنهاد شد. او سابقه رساندن هندوراس و اکوادور به جام جهانی را در کارنامه خود دارد. فرناندو همواره تیم‌‌هایی سخت‌کوش ساخته که با چاشنی نظم و تفکری تدافعی در زمین حضور پیدا می‌کنند.

بخوانید:  کشف ۱۰ ریز جلبک از آبهای نامتعارف سمنان و گرمسار توسط دانشمندان ایرانی


|

کاستاریکا؛ دوباره گربه سیاه بزرگان؟

او در کاستاریکا یک اسطوره است و بهترین گلر تاریخ کونکاکاف شناخته می‌شود. سابقه قهرمانی در لیگ فرانسه، لالیگا و لیگ قهرمانان را دارد و یک تنه کاستاریکا را به فوتبال دوستان معرفی کرده است.

مارتینز – تورس – کمپل

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ بیایید به کمی قبل برگردیم. به جام جهانی ۲۰۱۴ و فیلم هیجان‌انگیزی که می‌شد از تیم کاستاریکا ساخت. کشوری کوچک از کارائیب که توانست در گروه مرگ، بالاتر از انگلیس، ایتالیا و اروگوئه صعود کند. این پایان ماجرایی بود که می‌توانست فیلمی پرفروش باشد اما همیشه اوضاع بر وفق آن‌ها نیست و ۴ سال بعد، آن‌ها خیلی سریع از جام روسیه کنار رفتند.