کاهش چشمگیر تلفات جاده‌ای نتیجه تلاش مسئولانه مجموعه انتظامی است


استاندار کرمان: کاهش چشمگیر تلفات جاده‌ای نتیجه تلاش مسئولانه مجموعه انتظامی است

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدمهدی فداکار همزمان با ششمین روز از سال جدید در دیدار نوروزی با فرمانده انتظامی استان و همکاران او با قدردانی از زحمات و تلاش‌های بی وقفه مجموعه انتظامی و پلیس‌های راه و راهور گفت: چیزی که بیش از هر عامل دیگری در ایام پایان سال و نوروز 1402 در معابر و جاده‌ها خودنمایی می‌کند حضور پررنگ تیم‌های انتظامی و فعال در حوزه برقراری امنیت ترافیکی است.

او افزود: در راستای کاهش تصادفات به عنوان مهمترین دغدغه پلیس، جلسات زیادی را قبل از سال با رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی و دیگر نهادها برگزار و بر ایفای نقش همه مردم، سازمان ها و نهادها در این زمینه تاکید کردیم که خوشبختانه تا اکنون کاهش 36 درصدی تلفات رانندگی رقم خورده است.


آیا این خبر مفید بود؟

استاندار کرمان، کاهش چشمگیر تلفات جاده‌ای در ایام نوروز را نتیجه تلاش مسئولانه مجموعه انتظامی در محورهای پر تردد استان برشمرد.






منبع

فرمانده انتظامی استان نیز در این دیدار، ضمن تبریک سال جدید گزارشی از اقداماتِ نوروزی پلیس در سطح استان را به این مقام مسئول ارائه کرد.

او بیان کرد: در همین راستا جا دارد از همه عزیزان سخت کوش انتظامی به سبب تلاش مضاعف در ایام نوروز و دستیابی به این نتیجه ارزشمند در حوزه حفظ جان شهروندان قدردانی کنیم.

سردار”عبدالرضا ناظری” گفت: امسال اولین سالی بود که پلیس از گروه‌های جهادی در حوزه کاهش تصادفات به شکل کاملا برنامه‌ریزی شده و هدفمند بهره‌گیری کرد و در این راستا موکب‌های بین راهی زیادی در جاده‌های پر تردد استان راه اندازی شده است.

بخوانید:  مطهری و خراطی نماینده قلعه نویی در قرقیزستان

انتهای پیام