کرانه باختری آماج یورش نیرو‌های صهیونیستی قرار گرفت

نظامیان صهیونیست به شهرک کفر اللبد واقع در شرق طولکرم نیز یورش بردند که با مقابله ساکنان این منطقه مواجه شدند. مبارزان فلسطینی همچنین به سمت ایست بازرسی نتسناعوز نظامیان صهیونیست واقع در غرب شهر طولکرم تیراندازی کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری برنا، منابع خبری گزارش دادند که نظامیان صهیونیست به مناطقی در شمال کرانه باختری یورش بردند.

براساس گزارش خبرگزاری شهاب فلسطین، نظامیان صهیونیست به اردوگاه العین واقع در شهر نابلس یورش بردند.

طبق اعلام این نهاد، از هفتم اکتبر حدود چهار هزار و ۷۸۵ فلسطینی در کرانه باختری بازداشت شده‌اند.

کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد به تازگی اعلام کرد که بازداشت‌های خودسرانه دسته جمعی، بازداشت‌های غیرقانونی و موارد شکنجه گزارش شده و سایر اشکال بدرفتاری با زندانیان فلسطینی را در کرانه باختری ثبت کرده است.

همچنین نیروهای اشغالگر به شهرک بیت فوریک واقع در شرق نابلس حمله کردند و با جوانان فلسطینی در این شهرک درگیر شدند.

انتهای پیام/



منبع

بر اساس این گزارش، نیروهای مقاومت با نظامیان صهیونیست در اردوگاه العین درگیر شدند و در جریان این درگیری در مسیر صهیونیست‌ها چند بمب دست‌ساز منفجر کردند.

با آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز در بخش‌های مختلف این منطقه از جمله نابلس، طولکرم، جنین و الخلیل با نظامیان رژیم صهیونیستی مقابله می‌کنند.

نظامیان صهیونیست ساعات اولیه صبح روز جمعه نیز به مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردند و ۲ نوجوان فلسطینی را در شهر جنین به شهادت رساندند.

بخوانید:  تکذیب اعلام نظر شمخانی در مورد تحولات حوزه قفقاز