کرم سهرابی رئیس هیات دو ومیدانی نهاوند شد

بنوان افزود: تربیت  آموزش و پرورش استعداد های  نونهال و نوجوانان دونده ‌دختر و پسر برای آینده تیم ملی از شهرستان نهاوند مهمترین هدف ما می باشد.

او گفت: معرفی این قهرمان سابق ملی پوش به عنوان سکاندار ریاست هیات دو ومیدانی نهاوند نوید بخش روزهای خوبی برای کشف استعداد های دو ومیدانی نهاوند است.


آیا این خبر مفید بود؟

وی گفت: آقای کرم سهرابی که خود از قهرمانان دو های استقامت و نیمه استقامت تیم ‌ملی بوده است از طرف آقای بنوان به همراه اقای سعیدی منش عضو تیم استعداد یاب دو های استقامتی و نیمه استقامتی استان معرفی شده اند.

لازم به یاد آوری است کرم سهرابی متولد 1357 روستای تکه از توابع بخش مرکزی شهرستان نهاوند می باشد که در مدت 10عضویت در تیم ملی دو ومیدانی و فعالیت ورزشی حرفه‌ای خود موفق شده است نزدیک 50 مدال و عنوان قهرمانی را از مسابقات داخلی و بین‌المللی کسب کند، این قهرمان ارزنده نهاوندی بیش از 10 سال رکورددار لیگ دوومیدانی ایران و عضو تیم ملی بود.

سلیمان جوانمردی هم گفت: کرم سهرابی در دوران قهرمانی و عضویت در تیم ملی از بااخلاق ترین های کشور بوده و دارای تجربیات ارزشمندی در این عرصه است.

وی گفت: با شناختی که  بیش از ۲۰ سال است از این قهرمان ارزنده و ملی پوش استان همدان دارم و انشالله با حضور ایشان در راس هیات دو ومیدانی نهاوند شاهد پرورش قهرمانان بزرگی در سطح ملی و باشگاهی خواهیم بود.

سهرابی 6 سال مدیر روابط عمومی کمیته المپیک غرب کشور بود.

بخوانید:  اولین پل مجهز به سامانه مکانیزه برف زدایی بزودی در تهران افتتاح می شود

در ادامه این مراسم سید اصغر ذوقی احسن دبیر هیات دو و میدانی استان همدان اظهار داشت: شهرستان نهاوند  به دلایل شرایط جغرافیایی و آب و هوای خوب و ارتفاع مناسب از سطح دریا سرشار از استعداد های دو ومیدانی است و وجود امکاناتی مانند استادیوم علیمرادیان و مربیان سازنده ای مانند کرم سهرابی و محمد خزایی و دیگر ورزشکاران می تواند کمک خوبی برای پرورش قهرمانان باشد.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف



منبع

وی افزود:  اقای کرم سهرابی بیش از یکسال است که کار تمرین و اموزش دوندگان را از مدارس و رده های پایه نونهالان  ونوجوانان را شروع کرده وچندین قهرمانی در رده سنی دختران و پسران حاصل تلاش ایشان بوده است.

انتهای پیام

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مسعود بنوان رئیس هیات دو و میدانی استان همدان در مراسم معرفی کرم سهرابی در اداره ورزش و جوانان نهاوند اظهار داشت: کرم سهرابی یکی از قهرمانان پر افتخار و از مفاخر ورزش دو و میدانی در استان همدان می باشد که بیش از ۱۰ سال سابقه عضویت در تیم های ملی دو ومیدانی  را دارد و بیش از یکسال است که کار مربیگری در نهاوند را آغاز کرده و از امروز به صورت رسمی رئیس هیات دو ومیدانی شهرستان  نهاوند شد.

حسین بحیرایی





او در طول سال‌ها فعالیت در تیم ملی و باشگاه‌ها کشور یک سال به‌عنوان مرد سال دوومیدانی ایران انتخاب شد، 6 سال قهرمان دوی 3هزار متر با مانع کشور، مقام چهارمی دو ۳هزار متر آزاد داخل سالن آسیا در کشور تایلند، نایب‌قهرمانی مسابقات انتخابی کشور تایوان برای ورودی به المپیک پکن، نایب‌قهرمانی مسابقات بین‌المللی آسیا و اروپا در کشور مجارستان، قهرمانی مسابقات بین‌المللی کشور قزاقستان و دو مقام سومی مسابقات بین‌المللی دهه فجر تهران از عناوین اوست همچنین او سال 1386 جزو بهترین دوندگان ایران و مرد سال کشور شد.

بخوانید:  به دنبال ارتقای سرمایه اجتماعی هستیم