کسب رتبه نخست “طرح من شهردارم” توسط منطقه ۶تهران

وی در پایان ضمن قدردانی از شهروندان برای خلق این مشارکت پرشور اذعان کرد: وظیفه ما پس از مشارکت پرشور شهروندان برای مدیریت شهری و اجرای درخواست ها و مطالبات شهروندان سنگین تر شد و امیدوارم با اجرای آنچه شهروندان در قالب طرح من شهردارم درخواست کرده اند، شاهد تحول تاثیرگذار در خدمات شهری باشیم.

انتهای پیام/



منبع

وی با بیان اینکه قطعاً این موفقیت بزرگ با تلاش های خستگی ناپذیر همکارانم در شهرداری منطقه۶ کسب شد خاطر نشان کرد: تقویت ارتباطات متقابل با شهروندان و جلب مشارکت آنها در تصمیم گیری ها از موضوعات مهمی است که در دستور کار همه حوزه های خدمت رسان منطقه قرار دارد

روحانی با بیان اینکه خوشبختانه در این مراسم ناحیه۱ منطقه ۶ جز نواحی برتر جلب مشارکت مردمی در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران معرفی شد گفت:  نواحي شهر تهران که اولين نقطه تماس مديريت شهري و شهروندان هستند و همواره سختی خدمت رسانی شهری بر دوش این عزیزان بوده است در این طرح نیز نقش آفرینی تاثیرگذاری داشتند که این افتخار آفرینی نشانی از این تلاش بی وقفه در نواحی است . 

وی ادامه داد: ما تلاش کردیم با جلب اعتماد مردمی به نتیجه گرایی و تبیین دقیق این طرح مشارکتی، شهروندان را برای مشارکت در برنامه ریزی شهری دعوت کنیم؛ مشارکت فعالانه شهروندان در نظرسنجی طرح “من شهردارم ۲” یک موفقیت و تحول بزرگ در مدیریت شهری بخش مرکزی پایتخت است. 

 به گزارش خبرگزاری برنا، سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۶ تهران اظهار کرد: قطعاً مشاهده آثار و نتایج اجرای طرح من شهردارم۱ و تبیین دقیق پروژه های در حال اجرا به شهروندان نقش موثری در مشارکت پذیر شدن شهروندان داشت . 

بخوانید:  مسابقات آزاد فوتوالی طبس، جام اعجاز با قهرمانی مقاومت گلساپوش یزد پایان یافت

شهردار منطقه ۶ تهران با اشاره به جزئیات مشارکت شهروندان این منطقه خاطر نشان کرد: بیشترین میزان مشارکت سهم شهروندان در محلات امیرآباد و فاطمی در ناحیه ۴ است و بعد از آن محله بهجت آباد در ناحیه ۳ قرار گرفته است .