کسب نشان ملی رتبه نخست توان کیفی در اجرای پروژه‌های عمرانی توسط شرکت تندیس تجارت باختر

به گزارش خبرگزاری برنا؛ پنجمین اجلاس روسای صنعت ساختمان، حمل‌و‌نقل، خودرو و راه و شهرسازی کشور در سالن بین‌المللی همایش‌های صدا و سیما با حضور قریب به یکصد هلدینگ، بانک و شرکت‌های فعال در حوزه‌های عمرانی، حمل و نقل، خودرو، ساختمان و راه و شهرسازی کشور برگزار شد.
شرکت تندیس تجارت باختر به مدیر عاملی دکتر یوسف علیرضایی به واسطه پروژه‌های متعددی که در اقصی نقاط کشور اجرا کرده و یا در دستِ اجرا دارد موفق شد نشان ملی رتبه نخست توان کیفی و رقابتی در اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی و ساختمانی کشور را بدست آورد.
دکتر یوسف علیرضایی از دانش آموختگان دانشگاه صنعتی شریف تهران و از جمله نخبگان علمی کرمان است که کسب رتبه ۲۴ کنکور سراسری در سال ۱۳۷۲ در رشته ریاضی و فیزیک از جمله افتخارات علمی این مدیر برجسته است.
دکتر علیرضایی توانست طی دو دوره انتخابات به عنوان نماینده مردم شهربافت در شورای این شهر خدمت کند.
او عضویت در هیئت علمی سازمان انرژی اتمی، مدیریت ساختمان و سازه نیروگاه اتمی بوشهر، ریاست شورای اسلامی شهر بافت، ریاست نظام مهندسی ساختمان شهرستان‌های ارزوییه، بافت و رابر و تدریس در دانشگاه‌های مختلف کشور را در کارنامه دارد.
شرکت تندیس تجارت از جمله شرکت‌های گروه مالی گردشگری است که در صنعت ساختمان و اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی کشور فعالیت دارد.
انتهای پیام



منبع

بخوانید:  این روغن‌ها باعث طول عمر می‌شوند