کسب 2 هزار مدال ورزشی از مهمترین دستاوردهای استان قزوین در سال گذشته بود

کراپ

سفر وزیر ورزش 2

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در خصوص دستاوردهای ورزش در بخش قهرمانی و همگانی افزود: در بخش توسعه همگانی ورزش تعداد ورزشکاران سازمان یافته به 85000 نفر رسید که افزایش چشمگیری نسبت به سنوات گذشته داشته است.

شمس آذر

گزارش: محمدرضا جباری

وی افزود: درادامه موفقیت های ورزش استان در سال قبل، برگزاری 110 دوره داوری، مربیگری درجه یک،  23، کارگاه ورزشی و دوره های تئوری مربیگری با حضور  3600 نفر در این دوره ها از جمله مربی گری A آسیا، کسب 16 مدال طلا و نقره و برنز در المپیاد استعدادهای برتر و صدور  670 فقره مجوز از جمله تمدید مجوز صدور مجوز و موافقت اصولی فعالیت باشگاه‌های خصوصی از اقدامات انجام شده است.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع
آیا این خبر مفید بود؟

وی اضافه کرد: همچنین با راه اندازی سه مرکز مشاوره تخصصی زمینه ارائه خدمات مشاوره ای به جوانان مهیا شد و سال قبل بیش از 400 نفر از خدمات رایگان این مراکز برخوردار شدند.

14010726000291_Test_NewPhotoFree

برگزاری 140 عنوان ویژه برنامه جوانان 

وی با اشاره به مهمترین رویدادها و موفقیتها بیان کرد: سفر وزیر ورزش و جوانان به استان، افتتاح سالن ورزشی ویژه بانوان، کسب عنوان سوم لیگ برتر فوتسال توسط تیم کراپ الوند، درخشش تیم فوتبال شمس آذر در لیگ دسته یک فوتبال و بخت مسلم قهرمانی و صعود به لیگ برتر فوتبال ایران ، کسب عنوان اول لیگ برتر کشتی و تیر و کمان توسط تیم بیلیش تاکستان، کسب 28 مدال جهانی و آسیایی، در رشته های مختلف، میزبانی اردوهای ملی و رقابت های کشوری، برگزاری سمینار مربیان فرهنگی وجشن معرفی جوانان برتر از مهمترین دستاوردهای ورزشی استان بود.

بخوانید:  سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری تغییر کرد
 





اتم

علایی مقدم ضمن تشکر از تلاش مجموعه همکاران خود اظهارامیدواری کرد با تلاش ورزشکاران، مربیان و داوران و سایر دست اندرکاران امور جوانان بتوان موفقیت های ورزشی و حوزه جوانان را بیشتر کرد و جایگاه استان را در این عرصه ها ارتقا بخشید.

علایی مقدم با تبریک سال نو و فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهارداشت: سال 1401 علیرغم همه فراز. و نشیب ها با موفقیت های زیادی همراه بود و امسال نیز امیدواریم با تلاش مجموعه همکاران و ورزشکاران، مربیان و حامیان مالی بتوانیم افتخارات بیشتری را نصیب ورزش استان کنیم.

سمن ها

علایی مقدم تصریح کرد: در حال حاضر فعالیت 62 سازمان مردم نهاد در موضوعات مختلف مرتبط با جوانان از جمله ازدواج، اشتغال، اوقات فراغت، محیط زیست، مشارکت های اجتماعی، سواد رسانه ، فضای مجازی وبخش های دیگر  مجوز فعالیت دریافت کرده اند و 14 سمن جدید نیز درروزهای پایانی سال مجوز فعالیت خود را دریافت کرده اند که وارد کار خواهند شد.

علایی مقدم بیان کرد: درحوزه قهرمانی نیز حضور نمایندگان استان در لیگ برتر هندبال بانوان کشور و حضور نمایندگان استان در لیگ های دسته یک و زیرگروه رشته های فوتبال،فوتسال، هندبال، والیبال، برگزاری آردوهای ملی در رشته های ژیمناستیک، وزنه برداری، بسکتبال، دو و میدانی،کشتی ناشنوایان   و کسب 28 مدال جهانی و آسیایی، در رشته های مختلف، میزبانی اردوهای ملی و رقابت های کشوری و کسب بیش از 2000 مدال کشوری از جمله فعالیت‌های حوزه قهرمانی در سال گذشته بود.

وی بیان کرد: برگزاری رقابت‌های جام پرچم ویژه روستاییان با حصور 500 تیم، برگزاری رقابت‌ خانه های ورزش در 5 رشته، برگزاری رقابت‌های کارکنان دولت در دو بخش بانوان و آقایان با حضور ورزشکاران  53 دستگاه در 6 رشته و حضور 140 تیم و 2 هزار کارمند دراین رقابت‌ها، افتتاح 8 خانه ورزش روستایی، برگزاری 700 همایش ورزشی و جشنواره در استان، تولید و پخش سه برنامه ورزشی روستایی و پخش از شبکه سوم سیما و آماده سازی مقدمات برگزاری جام محلات ازجمله اقدامات این حوزه بود.

بخوانید:  چگونه از موهای خود در فصل پاییز مراقبت کنیم؟
علایی مقدم با اشاره به مهمترین دست آوردهای حوزه عمرانی و توسعه اماکن ورزشی اظهارداشت:  افتتاح و بهربرداری از پنج پروژه ورزشی، جذب بیش‌ از 52 میلیارد تو مان اعتبارات مصوب عمرانی، جذب 16 میلیارد تومان در قالب ماده 27 در راستای تکمیل 4 استخر و دو زمین چمن مصنوعی از اقدامات انجام شده است.

علایی مقدم بیان کرد: در سال گذشته تعداد 136 کارگاه پیش از ازدواج برگزار شد و 4 هزار نفر از زوج های جوان در این کلاس ها شرکت کردند. 

عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش وجوانان استان قزوین درگفتگو با خبرنگار برنا مهمترین رویدادهای ورزشی و حوزه جوانان در سال 1401 را تشریح کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اظهارداشت: ساخت خانه جوان قزوین با زیربنای 900 مترمربع در سه طبقه تکمیل شده و با 20 اتاق در ماههای آینده افتتاح می شود که محل استقرار سمن های فعال در عرصه جوانان خواهد بود.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه جوانان اظهارداشت: برگزاری بیش از  140 عنوان برنامه مختلف فرهنگی، ورزشی، بصیرتی در استان ویژه جوانان بویژه رویداد «اتم» از کارهای انجام شده است.

این مدیر ورزشی یادآورشد: در سال گذشته 29 کارگاه دانش افزایی برای ارتقای مهارت های سازمان های مردم نهاد برگزار شد و جوانان با موضوعات مختلفی در عرصه توانمندسازی آشنا شدند.

هندبال قزوین