کشف بیش از ۲۵ هزار نخ انواع سیگار قاچاق

فرمانده انتظامی استان قم عنوان داشت: در ادامه تمرکز اطلاعاتی با ماموران پلیس استان مرکزی ادامه داشت تا اینکه ۲ دستگاه خودروی سواری در” اتوبان قم-تهران” شناسایی، توقیف و در این رابطه ۲ نفر متهم دستگیر شدند.

سردار “سید محمود میر فیضی” اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم با انجام اقدامات اطلاعاتی و در تعامل با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های “اصفهان و مرکزی” دریافتند، قاچاقچیان قصد دارند محموله مواد مخدر را از استان های جنوبی، به مقصد “پایتخت ” منتقل کنند که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان نیز از کشف حدود ۱۰۰کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های ” قم ، اصفهان و مرکزی” خبر داد


آیا این خبر مفید بود؟


کشف بیش از ۲۵ هزار نخ انواع سیگار قاچاق

سردار میرفیضی خاطر نشان کرد: در بازرسی از کامیون مذکور، مقدار ۵۴ کیلو و ۲۸۰ گرم تریاک کشف شد.


انتهای پیام

سردار میر فیضی خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودروی مذکور، مقدار ۴۴ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سرهنگ امیر مختاری در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری ۲۰ فاطمی شهرستان قم حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک باب مغازه دخانیاتی مشکوک شدند.





منبع

فرمانده انتظامی استان قم عنوان داشت : در مجموع مقدار ۹۸ کیلو و ۸۸۰ گرم تریاک در این عملیات ها کشف و متهمان به همراه پرونده های متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

بخوانید:  تغییرات هوادار با شجاعی محسوس است

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: تمرکز اطلاعاتی با ماموران پلیس استان اصفهان ادامه داشت تا اینکه یک دستگاه کامیون در ایست و بازرسی شهرستان نائین شناسایی، توقیف و در این رابطه یک نفر متهم دستگیر شد.