کشف ۲۴۱کیلوگرم شیشه و تریاک در پرند

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه متهمان در پوشش خانوادگی در حال فروش موادمخدر بودند، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
انتهای پیام/



منبع

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار کیومرث عزیزی درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اقدام اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران، بر روی عناصر قاچاقچی موادمخدر مشخص شد افرادی در شهر پرند رباط کریم در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت می کنند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با تشدید اقدامات اطلاعاتی پلیس مشخص شد قاچاقچیان موادمخدر، اخیرا مقادیری مواد مخدر را از همدستان خود خریداری و در منزل خود نگهداری می کند که با هماهنگی مقام قضائی، دو باب منزل شناسایی شد.

سردار عزیزی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران با همکاری پلیس تهران بزرگ در بازرسی از مخفیگاه های قاچاقچیان در فاز ۲ شهر پرند مقدار ۱۲۷ کیلو ۲۵۰ گرم شیشه و ۱۱۴ کیلو ۳۳۵گرم تریاک که جمعا ۲۴۱ کیلو ۵۸۵ گرم مواد مخدر کشف و ۳ نفر دستگیر شدند که متهمان دستگیر شده به همراه مواد مخدر مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران منتقل شدند.

بخوانید:  اهتمام در توزیع به موقع سموم کشاورزی مورد نیاز کشور