کشف ۳۳۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در آخرین روز سال ۱۴۰۱

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا ادامه داد: همه پلیس‌های امنیت اقتصادی استان ها در ایام نوروز با کار جهادی و تلاش شبانه روزی با هرگونه احتکار کالای اساسی و مایحتاج مردم و قاچاق کالا برخورد خواهند کرد و تعطیلات هیچ گونه خللی در ماموریت های ذاتی این پلیس ایجاد نخواهد کرد.

وی ارزش کالاهای مکشوفه را ۳۳۴ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت:‌در این رابطه ۸۷ متهم اقتصادی دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم تحویل مراجع قضایی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت:‌ بدون شک در شرایط موجود کسانیکه در عرصه اقتصادی با اعمال مجرمانه خود معیشت مردم را دشوار کنند دشمنان حقیقی مردم و کشور هستند که در حق هموطنان خود خیانت می‌کنند.


نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع


|

کشف ۳۳۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در آخرین روز سال ۱۴۰۱

رحیمی افزود:‌ در پلیس امنیت اقتصادی فرهنگ ایثار و مجاهدت باید روز به روز نمایان تر و بارزتر از قبل باشد و با اعتقاد و باور به مقابله با ناهنجاری‌ها و جرایم اقتصادی رفت. همه باید در حوزه مسئولیت خود تمام تلاش خود را بکار ببندند تا گره‌ای از مشکلات مردم را باز کنند.

بخوانید:  ۷ کشته در تیراندازی یک دبستان و پیش دبستانی در آمریکا

وی با اشاره به ایام نوروز گفـت: تعطیلات نوروزی در حقیقت فرصت مغتنمی است تا مردم بتوانند چند روزی را به دید و بازدید و سفرهای نوروزی بپردازند که در این عرصه مسئولیت و وظیفه پلیس مضاعف می شود.

رحیمی همچنین در حاشیه این نشست با حضور در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه پلیس امنیت اقتصادی در ایام نوروز ماموریت‌ها و برنامه‌های ویژه‌ای را در دستورکار خود دارد، گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشوردر ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر انجام ماموریت‌های مختلف در راستای اجرای ماموریت‌های ذاتی این پلیس موفق شدند با بررسی های اسنادی و بازدید های میدانی از مکان‌های تهیه و توزیع کالاهای اساسی برخی محل‌های دپو کالاهای قاچاق و احتکاری را در سطح کشور شناسایی کنند.