کشف 293 کیلو تریاک درعملیات مشترک پلیس لرستان و اصفهان


سردارالهی در پایان با اشاره به دستگیری یک سودا گرمرگ در این رابطه، خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان و جدی با قاچاق مواد مخدر از اولویت های اصلی پلیس است و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.

این مقام انتظامی لرستان گفت: سرانجام تیمی مشترک از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و اصفهان پس از هماهنگی با دستگاه قضائی به محل مربوطه اعزام و موفق شدند  خودروی مورد نظر را شناسایی و توقیف و در بازرسی از آن 293 کیلو گرم تریاک کشف شد.

انتهای پیام

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛  سردار “یحیی الهی” در بیان جزئیات این خبر ، اظهار کرد: در تداوم طرح های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و اصفهان در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیری مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ مطلع و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری وی آغاز کردند.

سردار الهی بیان کرد: با اتمام تحقیقات میدانی پلیس و پس از کار دقیق اطلاعاتی به دست آمده، هماهنگی های لازم با پلیس اصفهان برای اجرای عملیات دستگیری قاچاقچی و کشف محموله مواد مخدر انجام شد.

او  افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی فرد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه سواری  در حال انتقال محموله مواد مخدر از یکی از استان های کشور می باشد.

بخوانید:  تور ماه عسل «وصال شیرین» ویژه زوج های جوان استان قزوین در مشهد مقدس برگزار می شود





منبع

فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری سوداگر مرگ و کشف 293 کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس اصفهان خبرداد.