کلنگ زنی مرکز روزانه سالمندی و معلولین موسسه خیریه کهریزک در منطقه11 تهران

در حال حاضر خدمات روزانه در آسایشگاه کهریزک استان البرز به آندسته از توانخواهانی که دارای سلامت جسمی هستند ارایه می شود که هدف اصلی آن توانبخشی و پر کردن اوقات فراغت این عزیزان در طول روز است.

کلنگ زنی مرکز روزانه سالمندی و معلولین موسسه خیریه کهریزک در منطقه11 تهران

به گزارش خبرگزاری برنا، با حضور اعضاء هیئت‌امنا ، مدیره و مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک، مهندس انتظام پور اهداکننده‌ی زمین، مدیر عامل انجمن گابریک و تنی چند از اعضاء هیئت‌ مدیره راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، کلنگ احداث پروژه مرکز روزانه سالمندان و معلولین در منطقه نواب به زمین زده شد. 
این پروژه قرار است در زمینی به وسعت 1500 مترمربع در شش طبقه و طی سه الی سه و نیم سال آینده با همت نیکوکاران ساخته و بهره‌برداری از آن صورت پذیرد. 
ساماندهی ، توان‌بخشی و سرویس‌دهی روزانه به جمع کثیری از سالمندان و معلولین در سطح شهر تهران و علی الخصوص منطقه ۱۱ از اهداف اصلی ساخت این پروژه است. 

از برنامه‌های دیرینه موسسه خیریه کهریزک ایجاد مراکز روزانه برای آن دسته از سالمندان و معلولانی  است که نیاز دارند ساعات روز خود را در مکانی مطمئن سپری کنند و از امکانات رفاهی ، ورزشی ، توان‌بخشی ، فعالیت‌های هنری و … بهره مند شوند.

کلنگ احداث مرکز روزانه سالمندان و معلولین به همت موسسه خیریه کهریزک در منطقه ۱۱ شهرداری تهران به زمین زده شد تا سالمندان و معلولین منطقه از خدمات روزانه این مرکز بهرمند شوند. 

 انتهای پیام/



منبع

بخوانید:  اشتباه عجیب گوگل باعث واریز شدن ۲۵۰ هزار دلار به حساب یک بلاگر شد!