کمتر از یک درصد ورزشکاران تحت تاثیر معاندین قرار گرفتند

وی در پایان گفت: در سطح کلان کشور تنها وزارت ورزش و جوانان متولی ورزش نیست بلکه این نهاد به عنوان یک هماهنگ کننده فعالیت می‌کند و دیگر جایگاه ها و مسئولان کشور نیز باید برای پیشرفت ورزش همکاری کنند.

IMG_20221208_141016_373

شکوه‌فر ادامه داد: در صورتی که امروز این مبلغ در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار بگیرد می‌توان پروژه‌ها را ظرف دو یا سه سال تکمیل کند اما میزان اعتبارات عمرانی این وزارتخانه تنها ۲ هزار میلیارد تومان است.

معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان  با اشاره به اینکه در سطح کشور 4200 پروژه نیمه تمام ورزشی با حدود پنج تا ٩۵ درصد پیشرفت فیزیکی وجود دارد گفت:  تعداد طرح‌ها مربوط به سال‌هاو دوره‌های مختلف تصدی دولت هاست و برای تکمیل آنها به ۵۰ هزار میلیارد تومان نیاز است.

وی افزود : تعریف ما از جامعه ورزشی همان تعریف‌ رهبر معظم انقلاب است که عموم ورزشکاران ایران با علاقمندی به وطن، اسلام، انقلاب و عشق به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس کشورمان در اقصی نقاط عالم در وجودشان نهادینه شده است .

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف



منبع

بنیامین شکوه‌فر ادامه داد: در قائله اخیر با توجه به فضاسازی دشمن کمتر از یک درصد از ورزشکاران و قهرمانان به تحلیل اشتباه رسیدند که آماری اندک‌ است ، ما هزاران قهرمان دارای مدالهای ملی آسیایی و جهانی داریم اما به جهت اینکه دشمن برای این قشر برنامه دارد در جریانات اخیر تا یک ورزشکار صحبتی می کرد به وسیله رسانه معاند مطرح می شد که البته وقتی با آنها هک صحبت می کردیم متوجه تحلیل اشتباهشان می شدند

بخوانید:  استعداد یابی خوبی برای آینده وزنه برداری لرستان انجام داده ایم

 دشمن برای این قشر با برنامه وارد شده است و ما باید همواره همه تلاشمان را در جهت رفع مشکلات ورزشکاران انجام دهیم.

 

معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان در این نشست اظهار داشت: ورزشکاران یک امتیاز ممتاز نسبت به دیگر افراد جامعه دارند، ریاضت، تحمل سختی و محدودیت گذاشتن بر زندگی از خصوصیات ورزشکار محسوب می‌شود و ما مسئولین باید بستر برای ارتقاء آنها فراهم کنیم.

IMG_20221208_141015_946

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به وجود ١٢ هزار مکان ورزشی در کشور بیان داشت: نگاه وزارتخانه به این اماکن تجاری نیست و باید در اختیار هیات های توانمند قرار گیرد.

وی افزود: در زمان آغاز به کار دولت سیزدهم آمایش سرزمینی در حوزه ورزش در کشور به صورت گسترده وجود نداشت و طرح های مرتبط با آن هم به صورت محدود بود، این مقوله در این دولت با مشارکت سازمان برنامه و بودجه انجام شد تا توسعه ورزش در مناطق و استان ها بر اساس ظرفیت ها باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان ، نشست مشترک رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و روسای هیات های ورزشی استان با حضور بنیامین شکوه‌فر معاون امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان روز هفدهم آذرماه ۱۴۰۱، در تالار اجتماعات سرای ورزشکاران برگزار شد.

شکوه فر  با بیان اینکه استان اصفهان داری یک افق بسیار روشن در حوزه ورزش است، افزود: 5 استان میزبان سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور بودند که به دلیل پتانسیل بالای اصفهان، این استان جزو آن پنج استان بود. ظرفیت بالای ورزش استان اصفهان، وظیفه مسئولین این حوزه را در کشور و استان سنگین خواهد کرد. 

بخوانید:  دستگیری قاتل فاریابی در استان فارس

انتهای پیام


آیا این خبر مفید بود؟