کمپین جهانی «زینب؛ خواهر عشق» برگزار می‌شود


برگزاری موکب فاطمیون و پاسداشت مدافعان حرم حضرت عقیله در محله‌های افغانستانی‌نشین حاشیه شهرها از جمله کرج،باقرشهر، رباط کریم، دماوند و شهرری از دیگر برنامه‌های این کمپین جهانی است. در این کمپین فعالان فرهنگی و اجتماعی در مناطق شیعه‌نشین کشورهای غرب آسیا اقدام به توزیع نذری و بسته معیشتی و فرهنگی در میان دوستداران اهل بیت خواهند کرد و در شهرهای کشورهای غرب آسیا، حاشیه خلیج فارس، اروپا، آفریقا، آمریکای شمالی و لاتین با تجمع و نصب نمادهایی توسط عاشقان خاندان نبوت از مقام شامخ اسوه صبر و تقوا حضرت زینب سلام الله علیها یاد خواهد شد.

انتهای پیام/

بخوانید:  راه‌اندازی کریدور سبز برای انتقال سنگ‌آهن استرالیا به شرق آسیا

کمپین جهانی «زینب؛ خواهر عشق» برگزار می‌شود
آیا این خبر مفید بود؟

IMG_20230206_001856_696

در فضای مجازی هم دوستداران این بانوی بزرگوار با ۸ زبان انگلیسی، عربی، اسپانیولی، آلمانی، ترکی استامبولی، فرانسوی، اردو و فارسی هشتگ‌های #Sister_of_ love، #اخت_العشق و #خواهر_عشق مقام حضرت زینب سلام الله علیها را پاس می‌دارند و ضمن ابراز ارادات به مقام شامخ آن حضرت به معرفی ابعاد وجودی دخت بزرگوار امیر مومنان علی علیه السلام می‌پردازند.

دومین کمپین جهانی (زینب؛خواهر عشق Zaynab Sister of love ) به زبان‌های انگلیسی، عربی، اردو، اسپانیولی، فرانسوی، ترکی استامبولی، آلمانی در اقصی نقاط جهان برگزار می‌شود.


نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف