آیا این خبر مفید بود؟
مدیرعامل این شرکت دانش بنیان اضافه کرد: این شرکت در حالی فعالیت خود را به عنوان در ایران آغاز کرد که هنوز اعتماد لازم برای خرید محصولات ایرانی و تجهیزات ساخت داخل در بازار وجود نداشت و همین امر فعالیت در این حوزه را بسیار سخت و دشوار میکرد چراکه همه شرکتها به دنبال برندهای خارجی بودند. برای اعتمادسازی، پایلوتهای مختلفی را نصب کردیم تا بتوانیم اطمینان مصرفکننده و مشتری را به توان تولیدی خود جلب کنیم. بعد از موفقیت این شرکت در بازار داخل، راه برای فعالیت دیگر شرکتها باز شده و این یعنی شرکت ما به نوعی پیشران این فناوری در بازار ایران است.