کنسولگری اسرائیل غاصب در اردن را موشک باران کنید

جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی

لازم به یادآوری است، حزب الله ایران که پس از جنایت اسرائیل در بیمارستان المعمدانی سه طرح ، ارسال گردان به مرزعراق به اردن ، درخواست کشتی از سازمان کشتیرانی برای انتقال دارو و غذا و آب به مرز دریایی غزه و درخواست رسمی استقرار در پارک ایرانیان در مرز ناقوره به آیت الله سیدحسن نصرالله رابا جدیت دنبال کرد بطوریکه در اعزام گردان به مرز اردن نیز اقدام عملی انجام داد، اما از آنجا که همسو با راهبرد صبر استراتژیک نبود به نتیجه نرسید ازاین رو پیشنهاد می شود در چارچوب همین راهبرد عملیات مقابله به مثل علیه کنسولگری اسرائیل غاصب به ویژه در اردن از طریق موشک باران اجرا گردد تا موجبات تحرک بیشتر مردم منطقه نیز فراهم گردد‌. 
۱۹فروردین برابر با ۲۷ رمضان ۱۴۰۳

بی تردید باید رژیم صهیونیستی رابدلیل جنایت اخیر در تهاجم به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه وشهادت سردار زاهدی ویارانش ، حداقل می توان به شکل مقابله به مثل مانند موشکباران کنسولگری اش مجازات کرد.
البته برای مجازات پشیمان کننده مثل موشکباران حیفا وتل آویو نیاز به زمان و تغییرات لازم در ابعاد راهبرد دفاعی ایران است که مهمترین آن تغییر در راهبرد صبر استرتژیک منطقه ای می باشد این راهبرد عمدتا برای جلوگیری از بازی در پازل دشمن است تا زمان ومکان هراقدام براساس طراحی ایران اسلامی صورت گیرد.
این در حالی است که دشمن صهیونیستی پس از شکست نظامی،اطلاعاتی وامنیتی در عملیات #طوفان_الاقصی، علاوه بر ناتوانی طی شش ماه گذشته در ازبین بردن حماس ،آزادی اسرا و تسلط کامل بر غزه، در محاصره وضربات پی درپی نیروی مقاومت ازشمال وجنوب قرار گرفته است بطوریکه موجب فروپاشی اجتماعی – اقتصادی اسرائیل فراهم شده لذا اسرائیل مجبور به تغییر راهبرد وکشاندن جمهوری اسلامی به جنگ با آمریکا ومتحدینش گردید. 
گرچه آمریکا می داند که اگر مسقیم در این جنگ درگیر شود نه تنها آسیب گسترده ای می بیند بلکه مجبور به ترک عراق وسوریه وحتی بطور گسترده تر ازغرب آسیا می شود.

بخوانید:  ۳ طلای ناب «حامد امیری» در رقابت های دو ومیدانی گرندپری مراکش ۲۰۲۲

به گزارش خبرگزاری برنا، جمعیت رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی ( رزما ) در مورد وقایع منطقه بیانیه‌ای صادر کرد متن بیانیه به شرح زیر است:

انتهای پیام/



منبع