کی‌روش، برانکو، قلعه‌نویی، مجیدی و دایی گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی هستند

رئیس فدراسیون خاطرنشان کرد: من از سرمربی تیم ملی دفاع نمی‌کنم، احساسی هم حرف نمی‌زنم، انتظار باخت سنگین مقابل انگلیس را نداشتم و از مردم ایران عذرخواهی هم کردم، بخواهیم مسائل را باز کنیم که هیچ اگر قابل درک است که…. دروازه‌بان تیم ملی در آغاز مسابقه مصدوم شد و دروازه‌بان تعویض شد و همه ما انتظار دیگری داشتیم، در همین مسابقه در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتم، سه بر دو به حریف قدر خود در وقت دوم باختیم و دو بار توپ را به تیرک زدیم.

وی افزود: تیم ملی در این دوره با هیچ دوره‌ای قابل مقایسه نبود، برخی با تیم ملی دشمنی داشتند، یک مثال عربی وجود دارد که گفته می‌شود برخی چیزها وصف کردنی نیستند بلکه درک کردنی هستند، خیلی‌ها می‌دانند در داخل و خارج چه افرادی علیه تیم ملی کار می‌کردند.

تاج تصریح کرد: بازی با انگلیس شرایط عادی نبود، ۴ روز بعد بحث‌هایی بین مدیران و بازیکنان پیش آمد و خودشان به نتیجه رسیدند که اتفاقات خوبی نبوده است، اما مقابل ولز بازی قابل قبولی انجام دادیم، حتی با آمریکا که بازنده شدیم تیم ملی ایران بازی کرد. یک قدم تا صعود فاصله داشتیم و حتی اعتراضی کردیم که داور پنالتی به سود ما نگرفته است. قطر با اینکه میزبان مسابقات بود نتایج خوبی نگرفت، عربستان هم نتیجه نگرفت اما مربیان تیمشان را عوض نکردند، ولز را شکست دادیم و به همین قهرمان جهان یک بر صفر باختیم، شما می‌خواهید کارلوس را بکوبید؟ صدا و سیما ملی است نه میلی!

بخوانید:  برخورداری برنزی شد





منبع

رئیس فدراسیون فوتبال درباره شرایط و آینده تیم ملی صحبت کرد.



تاج: کی‌روش، برانکو، قلعه‌نویی، مجیدی و دایی گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی هستند


|