کیش گیمز نقطه عطفی در ورزش‌ ایران است

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از ستاد خبری کیش گیمز، این پیشکسوت ورزشی با تاکید بر نقش موثر این بازی‌ها گفت: برگزاری این رویداد نتایج زیربنایی و مثبتی برای شناخت رشته‌های ورزشی بعضا خاموش و فراموش شده خواهد داشت.

بهرام افشار زاده با اشاره به آغاز نخستین دوره بازی‌های ساحلی کیش گفت: کیش گیمز نقطه عطفی در تعمیم و گسترش ورزش‌های ساحلی و دریایی در سراسر ایران است.


آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع

افشارزاده تاکید کرد: در بعد ملی و بین‌المللی نیز  برگزاری این رویداد بزرگ تاثیرگذار است. تعمیم و گسترش ورزش‌های دریایی و ساحلی نه تنها منجر به ایجاد نگرش نو و توجه به این ظرفیت بی‌نظیر در کشورمان دارد بلکه در بعد بین‌المللی نیز می‌تواند گامی بزرگ در گردشگری ورزشی و اقتصاد ورزش، حرفه‌ای سازی ورزش و دیپلماسی ورزشی باشد.

این مدیر باسابقه ورزشی اظهار داشت: باید موضوع بهره‌گیری از امکانات دریایی برای ورزش کشور جدی گرفته شود. همچنین امیدوارم با حضور دیگر رشته‌های ورزشی مرتبط در دوره‌های آتی، شاهد رشد و پویایی ورزشکاران عزیزمان و علاقه‌مندان به این ورزش‌ها باشیم. بویژه با حمایت‌هایی که از جانب وزیر ورزش و جوانان و مسئولین و بخش خصوصی از این رویداد دیده‌ایم، قطعا شاهد اتفاقات بزرگی خواهیم بود.

بخوانید:  برگزاری سومین همایش مسئولان حفاظت فنی استان

وی افزود: در مرحله نخست ورزش کیش از برگزاری این رویداد منتفع می‌شود و نقاط ضعف و قوت و کمبودها، طی این دوره از رقابت‌ها که ورزشکاران، کادر فنی و مربیان، مسئولین و روسای فدراسیون‌های ورزشی حضور دارند مشخص می‌شود که این امر برای جوانان و توسعه زیرساخت‌ها در کیش بسیار مهم و موثر است.