گرافن به صورت صنعتی در ساخت ابرخازن استفاده می‌شود

فرآیند انفجار هایپریون (Hyperion) ثبت شده این شرکت به‌دلیل مصرف کم انرژی و عدم انتشار گازهای گلخانه‌ای، گرافن با کیفیت بالا را با هزینه کمتر و روشی سازگار با محیط زیست ارائه می‌دهد. هیدروگراف کلین پاور، گرافن و مواد دیگر را با استفاده از فناوری خود یعنی سیستم انفجار هایپریون، تولید می‌کند. این فناوری برای مقیاس تجاری ایده‌آل است. شرکت هیدروگراف کلین پاور به‌طور فعال فرآیند اختصاصی و انحصاری خود را برای تولید گرافن، هیدروژن و سایر مواد راهبردی با قیمتی رقابتی و اثرات منفی زیست‌محیطی اندک تجاری‌سازی کرده است. محصولات این خط تولید جدید شامل گرافن فراکتال استاندارد، یک ماده افزودنی است که برای افزایش استحکام، مقاومت در برابر آب، انعطاف‌پذیری، رسانایی الکتریکی استفاده می‌شود و «گرافن واکنشی» محصول اختصاصی دیگر این شرکت با ویژگی‌های منحصر به فرد است.



منبع

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ولف‌پک روی ساخت ابرخازن کار می‌کند و مهندسان این شرکت پس از آزمایش گرافن شرکت هیدروگراف، دریافتند که استفاده از آن می‌تواند عملکرد ابرخازن‌ها را بهبود دهد. گرافن نسبت به کربن فعال، چهار برابر اثربخشی بهتری روی ابرخازن‌ها دارد.

این شرکت قصد دارد از فناوری خود برای ایجاد سیستم باتری هیبریدی استفاده کند که هزینه ذخیره‌سازی انرژی خورشیدی را کاهش دهد.

مایتری دیسانایک از مدیران شرکت ولف‌پک می‌گوید: «گرافن فراکتال هیدروگراف نتایج بهتری نسبت به گزینه‌های پیشرو نشان داده است، این درحالی است که شرکت هیدروگراف پشتیبانی فوق‌العاده‌ای از این فناوری دارد.»

گفته می‌شود فرآیند تولید گرافن هیدروگراف سازگار با محیط زیست است و فقط به اکسیژن، استیلن و جرقه نیاز دارد (یعنی حداقل مصرف انرژی)؛ نتیجه این فناوری، گرافن و هیدروژن است. نیازی به کربن نیست و هیچ فرآورده جانبی خطرناک یا گازهای گلخانه ای ایجاد نمی‌شود. با این فناوری می‌توان ده تن گرافن در سال تولید کرد.

بخوانید:  کمیته امداد علاوه بر محرومان برای مسئولان نیز امیدآفرین است

رنجیت دیگالپیتیا، از مدیران ارشد هیدروگراف می‌گوید: «این کاربرد جدید گرافن فراکتال به عنوان ماده الکترود برای ابرخازن با چشم‌انداز ما در مسیر پذیرش گرافن در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر همخوانی دارد.»