گشتی خاطره انگیز با کشتی شکوفه انزلی

عباسیان گفت : هدف ما فراهم کردن اوقات خوش برای گردشگران و گشت و سفر دریایی خاطره انگیز برای آنان است .

مدیر کشتی شکوفه انزلی ادامه داد : پس از اتمام بیماری کرونا و فراهم شدن نسبی شرایط ، سال گذشته شروع به کار کردیم و البته افت و خیزهایی با توجه به وضعیت های مختلف داشتیم اما درصدد هستیم که از همین امسال و فروردین ماه جاری با استقبال خوب مردم فعالیت مان را به جد ادامه دهیم . البته برای چهارشنبه پایان سال و ولادت باسعادت حضرت ولی عصر (عج) نیز در اسفند سال گذشته ویژه برنامه هایی تدارک دیده بودیم که با استقبال خوبی مواجه شد .

وی افزود : در بابلسر به دلیل موقعیت آب و هوایی و پایین آمدن سطح آب دریا شرایط برای فعالیت این کشتی امکان پذیر نبود و به مدت یکسال دست از کار کشیدیم و پس از آن به بندر انزلی که شرایط و امکان حرکت برای کشتی وجود داشت ، نقل مکان کردیم.

photo_۲۰۲۳-۰۳-۲۹_۰۲-۰۰-۱۵

مدیر کشتی شکوفه عنوان کرد : بندر انزلی دارای ظرفیت های زیادی در حوزه گردشگری است که بهره گیری از فضای سواحل ، تالاب ، دریا و گردشگری دریایی بخش اعظم این موارد است .

عباسیان اضافه کرد : آمدن ما به انزلی همزمان با شیوع کرونا شد و به همین علت تمامی فعالیت های حوزه گردشگری تعطیل شد و کشتی شکوفه نیز به تبع از شرایط وقت کشور باید دست از کار می کشید.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

بخوانید:  راه‌اندازی ۳ دانشگاه ایرانی در عراق

انتهای پیام/





عباسیان در خصوص برنامه گردشگری کشتی شکوفه گفت : کشتی شکوفه برای گردشگران و همسفران خود سفری شامل پذیرایی ، موزیک و گردش در دریا به مدت یک ساعت و نیم تدارک دیده است که فضایی خاطره انگیز را برای گردشگران رقم می زند و نکته قابل توجه هزینه مناسب این تور دریایی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ ماشاالله عباسیان مدیر کشتی تفریحی شکوفه  انزلی در گفتگویی ، در زمینه فعالیت این مجموعه در حوزه گردشگری اظهار داشت : مدت دو سال است که به استان گیلان آمده ایم و پبش از آن چند سال در استان مازندران و در بابلسر فعالیت گردشگری را انجام می دادیم .

وی در پایان اضافه کرد : استقبال مردم و گردشگران در بندر انزلی به حمد الله خوب بوده و خرسندیم که توانسته ایم اشتغالزایی نیز از این طریق صورت دهیم .


آیا این خبر مفید بود؟

وی با اشاره به دارا بودن کافی شاپ اختصاصی و اجرای موزیک زنده در این کشتی گفت : کشتی شکوفه نخستین تالار دریایی در این منطقه است که آمادگی خود را جهت عقد قرارداد برای مراسم فرهنگی ، هنری ، فیلمسازی ، مجالس عروسی ، جشن تولد ، تحقیقات علمی دریایی  و … با ظرفیت ۱۲۰ نفر  اعلام می دارد و همچنین تخفیفاتی نیز برای تورها و همایش ها و اجاره خصوصی کشتی اعمال می نماید.

وی تاکید کرد : شرکت گردشگری تفریحی ماهرویان جنوب (کشتی شکوفه) بن های تخفیفی را در نظر گرفته که شامل ۲۰ درصد تخفیف مخصوص عموم و ۳۰ درصد تخفیف مخصوص خانواده های محترم شهدا ، جانبازان ، ایثارگران ، کمیته امداد ،بهزیستی و موسسات خیریه سراسر کشور است .

بخوانید:  این مرد مسافت ۱۰۰ متر را با کفش پاشنه بلند دوید و رکورد زد+ تصاویر