گلایه شهید جمهور انتساب فسادهای قبلی به دولت سیزدهم بود

خزعلی در ادامه از مهمترین خصوصیات شهید امیر عبداللهیان را اخلاق، تواضع، علم و دانش، حکمت، دوراندیشی و مدیریت خواند و گفت: آقای عبداللهیان می‌گفتند همسرم رئیس بنده هستند و متقابلاً نگاهی محبت آمیز و محترمانه بین ایشان و همسرش وجود داشت و این مشهود بود. 

خزعلی: گلایه شهید جمهور انتساب فسادهای قبلی به دولت سیزدهم بود

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: «مبارزه با فساد» شعار شهید جمهور بود اما گلایه داشتند از اینکه مسائلی همچون چای دبش و … که مربوط به دولت نبود و حتی دولت در برابرش ایستاد، چرا باید به نام دولت تموم شود؟

وی ادامه داد: رئیس جمهور شعاری داده و معتقد بودند باید صادق‌الوعد باشند و در مقابل فساد بایستند.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه وقتی رئیس جمهور می‌دیدند مسأله‌ای به دولت ایشان نسبت داده می‌شود در حالیکه خود دولت آن را کشف کرده و اجازه نداده ادامه یابد، آزرده خاطر شده و گلایه می‌کردند که چرا دوستان نمی‌روند درست دفاع و تببین کنند، گفت: ایشان می‌گفتند چرا چیزی که از فولاد مبارکه تا چای دبش و ..  که مربوط به دولت نیست اما دولت در برابرش می‌ایستد و جلوی آن را می‌گیرد باید به نام دولت تموم شود؟ و چرا شعار «مبارزه با فساد» ما نباید دیده شود در حالیکه خودمان جلودار و سردمدار این حرف هستیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، انسیه خزعلی با تاکید بر اینکه آیت ‌الله رئیسی یکی از کسانی بود که به شدت در مقابل فساد حساس و در مقابل آن می‌ایستاد اظهار کرد: آیت الله رئیسی از بسیاری مواردی (فساد) که شاید از قبل دولت وی صورت گرفته اما ایشان و یا وزرای ایشان آن را کشف کرده و در مقابلش ایستادگی کرده و نگذاشتند ادامه یابد، ناراحت می شدند که چرا به دولت سیزدهم نسبت داده می‌شود.

بخوانید:  راه‌اندازی کریدور حمل‌ونقلی در مسیر فرودگاه پیام-اشتهارد ضرورت دارد

انتهای پیام/



منبع