گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در بجنورد برگزار شد

سخنران بعدی این مراسم استاندار خراسان شمالی بود که در اثنای جشن گلریزان اظهار داشت : از برگزار کنندگان این جشن خیرخواهانه قدردانی می کنم و اطمینان دارم هر قدر زندانیان بیشتری با کمک خیرین آزاد شوند، آسیب ها در فضای جامعه کمتر خواهد شد. 

نماینده ولی فقیه در استان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه ، خیرینی که به آزادی زندانیان و بازگشت آنان به زندگی کمک می کنند، آنان را نمی شناسند و این کارشان فقط برای خدا و از بهترین اعمال است، عملی انسانی برای خریدن خیری ماندگار است و رهایی خانواده های زندانیان از آسیب های بعدی را در پی دارد و خداوند معوض آن را چندین برابر پاداش خواهد داد. 

این جشن با هنرنمایی هنرمندان همراه بود و نمایشگاهی از محصولات تولیدی زندانیان در حاشیه ی آن همراه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري برنا، رئیس کل دادگستری استان در این جلسه کمک خیرین به آزادی زندانیان را در خراسان شمالی قابل توجه خوان و گفت خراسان شمالی ۱۳۰ زندانی جرائم غیر عمد با مجموع ۷۸ میلیارد تومان بدهی دارد و در خواست کرد خیرین کمک کنند و شکات، سخاوتمندانه  از طلب خود تا حد ممکن درگذرند تا زمینه ی آزادی زندانیان فراهم گردد. 

انتهای پیام



منبع

در این مراسم که از شبکه استانی سیما نیز پخش می شد، از عموم مردم استان نیز برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، استمداد شد.

استاندار ویژگی پیشگامی مردم استان در امور خیر خواهانه را مورد توجه قرار داد و گفت : مردم خراسان شمالی به رغم درآمد کم خانوار اما از استان های برتر کشور در امور خیرخواهانه هستند .

بخوانید:  قشم می تواند الگوی توسعه و پیشرفت در میان مناطق آزاد کشور باشد