گل اسدی غیرباور و فوق العاده بود/ تیمهای مدعی هم همانند ما دعوت شده به تیم ملی دارند؟

مورایس در مورد تمرکز در سپاهان خاطرنشان کرد: می‌دانید بازی‌های دربی معمولا سطح تمرکز و دقت بالاتری دارد، این سطح تمرکز در همه بازی‌ها نیست، امروز خوب بود و تمرکز ما برگشته است، با همه مشکلات ایران و آسیا و کسر امتیاز، شرایط ایجاد می‌شود که بازیکن تمرکز خود را از دست بدهد اما شرایط ایجاد شده که تمرکز خوبی داشته باشیم، از زندگی می‌خوانم به افرادی که بیشتر کار می‌کنند، پاداش دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با پرسپولیس که با پیروزی یک بر صفر تیمش همراه بود، اظهار داشت: چیزی که خیلی دوست دارم در مورد آن صحبت کنم این است که لذت بردیم، هواداران پرسپولیس با امنیت کامل استادیوم را ترک کردند، امیدوارم هواداران هر تیم فقط تیم خود را حمایت کنند و شاهد هیچ بی‌احترامی نباشیم، امروز لذت بردیم و هیچ مشکلی نبود.

وی در مورد رضا اسدی بیان داشت: خوشحالم که اسدی مرد اول زمین بود، بازیکنی که می‌تواند تغییر ایجاد کند، اما باید کار کند تا بیشتر به تیم ما و ایران کمک کند.

وی ادامه داد: این بازی با مشکلاتی که داشتیم و ۴ امتیازی که از تیم ما کم شد، حساس و مهم برای هر دو تیم بود، از پرسپولیس نیز یک امتیاز کم شد، فقط از ما و پرسپولیس امتیاز کم شده است.

مورایس همچنین بیان داشت: به بازیکنان خودم بابت رفتار و عملکرد در زمین تبریک می‌گویم، ما به کار کردن ادامه می‌دهیم تا به عنوان یک تیم رشد کنیم، باید ببینیم با این رفتار تا کجا می‌توانیم برویم.

بخوانید:  رییس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان مرکزی انتخاب شد

مورایس تصریح کرد: بازی پایاپایی بود، پرسپولیس تیم خوبی است که مهره‌های خوبی دارد، بازیکنان پرسپولیس کیفیت کافی را دارند که عملکرد خوبی را در هر پستی داشته باشند، لیاقت زدن گل را داشتیم.

مورایس در مورد نفرات دعوت شده به تیم ملی نیز تصریح کرد: نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم، نمی‌دانم از استقلال و پرسپولیس مدعی چند نفر به تیم ملی دعوت شده‌اند، تا ۲ روز قبل از بازی مهم بعدی، بازیکنان را نداریم و شرایط سخت شد؛ خوشحالم اگر بازیکنان تیمم خوشحال باشند، تیم اول نیستیم و پنجم جدول هستیم، آیا از استقلال هم همین تعداد دعوت شده‌اند؟

وی در مورد این‌که سپاهان استقلال و پرسپولیس را خوب می‌برد، گفت: به این موضوع اعتقادی ندارم چون با این وجود ۴ امتیاز کمتر داریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد این‌که گل‌محمدی اعتقاد داشت، داور روی گل سپاهان اشتباه خطا گرفت، عنوان کرد: باید به گل‌محمدی احترام بگذارم که این‌گونه فکر می‌کند، در اخر بازی نیز سوت‌هایی زده شد که شاید خطا نبود و برای پرسپولیس موقعیت مشابه ایجاد شد، آرزوی موفقیت می‌کنم، اما باید قبول کنند، همانطور که ۲ پنالتی برای ما گرفته نشد و قبول کردم.

وی یادآور شد: یک بازی مثال برای همه بود و در زمین کنترل خوبی هر دو تیم داشتند، احترام و بازی عادلانه‌ای را بین بازیکنان دو تیم دیدیم که خیلی مهم بود؛ بازی ساده‌ای برای داور نبود و داوری در کل خوب بود.

انتهای پیام 



منبع

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد هواداران سپاهان گفت: به هواداران سپاهان بابت رفتار و طرحی که داشتند، تبریک می‌گویم، برای ما همیشه مهم هستند و مخصوصا در بازی خارج از خانه‌ای که در لیگ قهرمانان آسیا خواهیم داشت.

بخوانید:  اعلام برندگان جشنواره فیلم کن

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: یک گل عالی و غیرقابل باور از طرف اسدی بود، موقعیت‌های دیگری نیز داشتیم، اما بازی خیلی نزدیک و زیبا بود، برای تیم پرسپولیس احترام خاصی قائل هستم و وقتی برابر یک تیم بزرگ برنده می‌شویم، خیلی لذت‌بخش است.