گولسیانی برگ برنده پرسپولیس/ مسی‌ها دبل شدند

دقیقه 83 مس از سمت راست به کرنر رسید. ارسال توپ، با دست بیرانوند به اوت رفت. دقیقه 85 شیخ دیاباته و امید عالیشاه به جای عبدی و سعید صادقی برای پرسپولیس وارد زمین شدند. بازوبند کاپیتانی هم به عالیشاه رسید. دقیقه 86 لطیفی بازیکن تعویضی مس تا آستانه باز کردن دروازه میهمان حرکت کرد اما ضربه نهایی او از کنار دروازه بیرانوند گذشت. مسی‌ها در دو کرنر متوالی از دو طرف دروازه پرسپولیس حملاتی را روی دروازه میهمان ایجاد کردند. داور برای نیمه دوم، چهار دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. دقیقه 92 فرشاد فرجی به جای محمد عمری برای پرسپولیس وارد زمین شد. دقیقه 93 مس برای چندین بار متوالی صاحب کرنر شد. پاسکاری مسی‌ها، بازی را به گردش در آورد. دقیقه 94 سینا اسدبیگی به جای سروش رفیعی برای پرسپولیس به زمین آمد. این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس تهران خاتمه یافت.

دقیقه 57 مس دست به ضدحمله زد و ضربه نهایی شیمبا از کنار دروازه بیرانوند عبور کرد اما داور قبل از آن، خطای هند او را اعلام کرده بود. دقیقه 58 ضربه زمینی مهدی ترابی با فاصله بسیار اندک از کنار دروازه لک عبور کرد. دقیقه 60 حملات پرسپولیس یکی پس از دیگری روی دروازه مس ایجاد شد و حرکت عمری فرصت خوبی را برای گلزنی خلق کرد اما مسی‌ها دروازه خود را در این موقعیت، بسته نگه داشتند. دقیقه 63 پاس صادقی برای عمری و شوت او از روی دروازه مس گذشت. دقیقه 65 نارنجی‌پوشان از جناح راست به ضربه ایستگاهی رسیدند. ارسال ترکمان دفع شد. دقیقه 66 شیمبا با بیرانوند تک به تک شد اما داور آفساید او را اعلام کرد. دقیقه 68 فرشید باقری به جای مهرداد رضایی و محسن آذرباد به جای شیمبا برای مس وارد زمین شدند.

بخوانید:  حقوق ورودی و سود بازرگانی خودروهای سواری اعلام شد

مس رفسنجان صفر- پرسپولیس تهران یک





منبع

دقیقه 38 سروش رفیعی متوقف و یک ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس اعلام شد. ارسال ترابی در دستان حامد لک جای گرفت. دقیقه 39 ضدحمله مسی‌ها با ارسال از جناح چپ، توپ از سوی دیگر زمین به بیرون رفت. دقیقه 42 نارنجی‌پوشان از جناح چپ صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند. ارسال مهدی ترکمان با ضربه سر سعید صادقی دور شد اما در یک رفت و برگشت توپ وارد دروازه میهمان شد اما قبل از آن، داور آفساید شیمبا را اعلام کرده بود. داور برای نیمه اول، سه دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت. دقیقه 46 پرسپولیس به کرنر از سمت راست رسید. ارسال سروش با سوت داور به نشانه خطای بازیکن سفیدپوش به صدا در آمد. دقیقه 47 ایمان سلیمی روی محمد عمری خطا کرد و یک ضربه کاشته برای تیم میهمان اعلام شد. ارسال توپ در دستان حامد لک قرار گرفت. این دیدار در پایان نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

بخوانید:  سوآپ گاز روسیه، معامله پایاپای و برد برد تهران-مسکو/ صرفه‌جویی در انتقال گاز از جنوب به شمال با سوآپ گازی

تیم فوتبال پرسپولیس تهران برابر مس رفسنجان به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پرسپولیس تهران از ساعت 21:30 امشب در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان و در هفته بیست و چهارم لیگ برتر ایران به مصاف هم رفتند. در این رقابت پرسپولیس با تک گل گئورگی گولسیانی به پیروزی رسید تا همانند بازی رفت به پیروزی برسد و در جدول رده بندی 48 امتیازی شود. مس هم سومین باخت خود را متحمل شد و در امتیاز 37 باقی ماند.


دقیقه 72 شوت سعید صادقی با پای چپ با اختلاف از روی دروازه حامد لک عبور کرد. دقیقه 73 ارسال ترابی به کرنر از جناح چپ تبدیل شد. سانتر ترابی، بازی را به گردش در آورد. دقیقه 75 علی نعمتی و فراز امامعلی مهاجم مس در پی برخورد از ناحیه سر با مصدومیت مواجه شدند و بازی برای لحظاتی متوقف شد. دقیقه 78 همکاری خوب صادقی و عمری یک کرنر از سمت راست برای پرسپولیس در پی داشت. ارسال صادقی در یک رفت و برگشت به ضدحمله برای مس منجر شد و در ادامه، برخورد سروش و بازیکن مس یک کارت زرد برای رفیعی نشان داده شد و یک ضربه ایستگاهی برای میزبان. ارسال آذرباد به کرنر از سمت راست تبدیل شد. سانتر ترکمان هم با ضربه سر جفرسون از جناح دیگر زمین به بیرون رفت. دقیقه 81 امید لطیفی به جای فراز امامعلی و کریم‌زاده به جای سلیمی برای مس وارد زمین شدند.


آیا این خبر مفید بود؟