گولسیانی می‌توانست ایمون زایدی دیگر شود/ گل‌محمدی پاشنه آشیل استقلال را شناسایی کرده بود

کوروش برمک، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به دربی پرسپولیس و استقلال در تقابل شماره 99 دو تیم اظهار داشت: با توجه به وقفه ای که در لیگ برتر ایجاد شد و هیجانات جام جهانی، تیم ها با شرایط ویژه ای بازی های لیگ را پیگیری می کنند. دربی در حالی برگزار شد که تیم ها در استراحت و دوران آماده سازی به سر می‌بردند و من خوشحالم گل محمدی توانسته بود روحیه تیمی را حفظ کند و در شروع مسابقات نتیجه ای را به دست آورد که پرسپولیس را در صدر جدول نگه دارد.

انتهای پیام//

مهاجم پیشین پرسپولیس گفت: با توجه به میانگین سنی پایین تر استقلال برای دقایقی این تیم ابتکار عمل در میانه میدان در اختیار گرفته بود و این مساله در گل دوم استقلال کاملا به چشم آمد اما در نهایت بهره گیری خوب قرمزها از ضربات ایستگاهی به کمک تیم آمد. حتی در دقایق تلف شده بازی پرسپولیس و گولسیانی این شانس را داشتند که به گل سوم برسند و خاطره شیرین ایمون زاید را تکرار کنند!

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع


کوروش برمک: گولسیانی می‌توانست ایمون زایدی دیگر شود/ گل‌محمدی پاشنه آشیل استقلال را شناسایی کرده بود

خبرنگار: سمیه قدیری

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: امیدوارم در ادامه فصل پرسپولیس بتواند روند خوب خود را حفظ کرده و در نهایت به مقام قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کند.