گیتی پسند پیروز دیدار جنجالی اصفهان/ هتریک مروتی ایستگاه آخر دور رفت

گیتی پسند که با ۱۶ امتیاز در رده سوم جدول قرار داشت برای بهبود جایگاه خود و نیم نگاه به لغزش دو تیم صدرنشین به هر ۳ امتیاز این دیدار نیاز داشت، این مسأله موجب شد تا شاگردان کشاورز با انگیزه دوچندان و برای برد پا به میدان بگذارند. در دیگر سوی میدان نیز که زمین رده پنجمی نیز برای ارتقا رتبه خود به دنبال گرفتن امتیاز این دیدار بود.

در نیمه دوم دو تیم فشار زیادی روی دروازه یکدیگر آوردند و در جریان یکی از این حملات امین شجاعی‌فردین بازیکن گهرزمین به اشتباه دروازه تیمش را به سود گیتی پسند باز کرد تا نتیجه 3 بر 2 به سود گیتی‌پسند شود.

در پایان هفته هشتم لیگ برتر فوتسال تیم های مس سونگون با ۲۱ امتیاز، سن ایچ ساوه با ۲۰ امتیاز در رده های اول و دوم ایستادند و گیتی پسند با ۱۹ امتیاز و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به کراپ الوند در رده سوم قرار گرفت.

 بود.

از حاشیه های این دیدار می توان به اعتراض بازیکنان تیم گهرزمین سیرجان اشاره کرد که دقایقی بازی را متوقف کردند تا جایی که بازیکنان گیتی پسند و عوامل اجرایی بازی از جمله ناظرفدراسیون و ناظر داوری با آنها صحبت کردند تا بازی ادامه پیدا کند.

در ادامه مسعود یوسف و میثم خیام برای گیتی پسند گلزنی کردند تا فاصله زیادتر شود، اما این پایان ماجرا نبود و مجید خزایی و ابوالفضل حسینی توانستند دو گل دیگر برای تیمشان به ثمر برسانند تا اختلاف کمتر شود.

بخوانید:  اروگوئه روی آنتن شبکه سوم سیما

 قضاوت این دیدار را سیدسجاد فتحی، پیام سهرابی، احسان نعمتی و محمدعلی آقایی برعهده داشتند و محمودرضا نصیرلو ناظر داوری این دیدار بود.

سرمربی: محمد کشاورز

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟

اسامی تیم گیتی‌پسند:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان، در یکی از مهمترین رقابتهای هفته هشتم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال گیتی پسند از ساعت 17 امروز( سه شنبه یکم شهریورماه) در سالن پیروزی اصفهان میزبان گهرزمین سیرجان بود که در نهایت موفق به شکست این تیم شد.

 نیمه نخست این دیدار هر دو تیم رقابت نزدیکی را به نمایش گذاشتند و با دو گل علی مروتی برای گیتی پسند و گل های پوریا گلشنی و ابوالفضل حسینی برای که زمین با تساوی ۲-۲ به رختکن رفتند. 

سپهر محمدی، علی‌اصغر حسن‌زاده، فرهاد توکلی، علیرضا وفایی، بهزاد رسولی، علی مروتی، مهدی کریمی، میثم خیام، مسعود یوسف، ابوالقاسم عروجی، محمدحسین درخشانی

هرچند این پایان کار نبود و یکی از اعضا تیم که زمین اخراج شد وهمچنین جو متشنج و پرتحرک تماشاگران دو تیم

در دقایق پایانی نیز فرهاد توکلی، علی مروتی و علی اصغری حسن زاده گل های دیگری برای تیم کشاورز وارد دروازه میهمان سیرجانی خود کردند تا این دیدار با نتیجه پرگل ۸ بر ۴ به سود گیتی پسند به پایان برسد.

بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان



منبع