یورو 2024 آلمان/ هلند با تعویض طلایی کومان از سد لهستان گذشت



به گزارش برنا، در اولین بازی گروه D مرحله گروهی مسابقات یورو 2024، ازساعت 16:30 امروز (یکشنبه – به وقت تهران) تیم‌های ملی فوتبال لهستان و هلند در ورزشگاه فولکس پارک شهر هامبورگ به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم در نهایت با برتری 2 بر یک شاگردان رونالد کومان به پایان رسید.

لهستان در دقیقه 16 این بازی روی یک ضربه کرنر توسط آدام بوکسا به گل اول این دیدار رسید اما این برتری شاگردان میخل پروپیش تنها 13 دقیقه دوام آورد و گودی خاکپو با شوتی زیبا دروازه شزنی و لهستان را گشود تا دو تیم با تساوی یک-یک راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم دو تیم تلاش‌های نافرجامی در گشودن دروازه یکدیگر داشتند تا اینکه ووت وخورشت که در دقیقه 81 به جای ممفیس دپای به زمین آمده بود، دو دقیقه پس از ورودش به میدان گل دوم هلندی‌ها را به ثمر رساند. شاگردان میخل پروپیش در ادامه برای رسیدن به گل تساوی هجومی‌تر عمل کردند اما موقعیت‌های آنها با واکنشهای خوب بارت فربروخن دروازه‌بان هلند خنثی شد. بازی هم در نهایت با همین نتیجه پایان یافت تا هلند با کسب سه امتیاز ارزشمند کارش در این تورنمنت را آغاز کرده باشد.

شاگردان رونالد کومان که با کسب سه امتیاز این بازی صدرنشین گروه D شدند، در بازی بعدی‌شان جمعه شب به مصاف فرانسه خواهند رفت.

لهستان هم با قبول این شکست، حالا باید خود را برای بازی جمعه شب با اتریش آماده کند.

انتهای پیام/



منبع

بخوانید:  20 گیگابایت داده ارتش رژیم صهیونیستی به سرقت رفت