یک درخواست مهم از وزیر ورزش دارم/برای حضور در هانگژو خیلی سختی کشیدم

وی با اشاره به افزایش بودجه فدراسیون ژیمناستیک گفت: اولین کاری که وزارت ورزش و جوانان برای ما انجام داد این بود که بودجه فدراسیون را زیاد کرد که این خیلی مسئله مهمی است و امیدوارم در آینده  رسیدگی‌ها بیشتر شود. ما یک ست ورزشی داخل ایران نداریم چون ست ورزشی ما از 40 سال قبل است و خواهش من از وزیر ورزش این است که ست ورزشی ژیمناستیک وارد ایران کند و ما بتوانیم در آن راحت تمرین کنیم، در حال حاضر مهمترین خواسته ما همین است.

دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو درخصوص عملی شدن وعده‌های مسئولان استان گلستان عنوان کرد: تقریبا 50 درصد وعده هایی که دادند را عملی کردند البته کار یک جاهایی هم به مشکل خورده است. با صحبت‌هایی که با وزارت ورزش داشتیم این مشکل هم برطرف خواهد شد.

مهدی الفتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درخصوص تقدیر شهرداری تهران از مدال آوران بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: خوشبختانه شهرداری نگاه ویژه به ورزشکاران داشت، این نشان می‌دهد که ورزش ایران در جایگاه خوبی به سر می‌برد و جا دارد از مسئولان برای این اتفاق تشکر کنم.

الفتی درمورد نقش کادر فنی درکسب مدال تاریخی این رشته در بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: رضا خیرخواه از سه سال گذشته با ما کار کرد و از او تشکر می‌کنم که با وجود همه مشکلات در کنار ما بود. امیدوارم شرایط روز به روز بهتر شود و ژیمناستیک روزهای خوب و آرامی را تجربه کند.

الفتی افزود: برای حضور در بازی‌های آسیایی خیلی سختی کشیدم. سالن نداشتیم و در قائمشهر تمرین می‌کردم. امیدوارم خودم در آینده بتوانم یک آکادمی ژیمناستیک در گلستان بزنم.

بخوانید:  ظرفیت عظیم همکاری در حوزه پتروشیمی بین ایران و چین/ با کمک چینی‌ها می‌توان ۴ میلیون شغل ایجاد کرد
ملی پوش ژیمناستیک ایران درخصوص شانس کسب سهمیه المپیک هم گفت: المپیک هم برای ما مانند بازی‌های آسیایی نخستین تجربه خواهد بود. سعید رضا کیخواه تا یک قدمی المپیک رفته است و امیدواریم و تلاش می‌کنیم ما هم بتوانیم این سهمیه را به دست بیاوریم.  

انتهای پیام/



منبع