یک هفته ۴ بازی سنگین، تیمم خسته است/ گرگان شب خوبی داشت

وی اضافه کرد: البته گرگان شب خوبی داشت و خوب بازی کرد. ما باید در این مدت تلاش کنیم با ریکاوری بازیکنان آنها را آماده مسابقه بعدی کنیم.

انتهای پیام 

کوهیان در خصوص شرایط دو تیم برای حضور در این مرحله گفت: شهرداری گرگان اولی در گروه خود مستقیم به این مرحله آمد و ما باتوجه به دومی در گروهمان به پلی آف رفتیم، رفت و برگشت هایی که برای انجام بازیها در این مرحله داشتیم و همچنین بازی در لیگ ایران مجموعه اینها برای ما سخت بود و در مقابل گرگان چنین شرایطی را نداشت و فرصت داشت که استراحت و تمرکز بیشتری برای این بازی داشته باشد.

وی افزود: در ماههای اخیر بازیکنان ما آسیب دیدگی های زیادی داشتند و فرسایشی شدن شرایط مسابقات، و آسیب جدی محمدرضا اکبری و مسیچک بازیکن خارجی که نتوانستند بازی کنند، بقیه بازیکنان که آسیب دیده آمدند در این بازی به میدان رفتند و باتوجه به اینکه تعداد ما هم محدود است، فشاری که در این بازی های سنگین روی بچه ها بود موجب شد که تحلیل رفته و نتوانستند عملکرد خود را داشته باشند.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان می گوید با توجه به اینکه از چهارشنبه گذشته تا امروز ۴ بازی سنگین انجام داده بودیم خستگی و نداشتن تمرکز در کنار وضعیت آسیب دیدگی های بازیکنان موجب شد نتوانیم عملکرد همیشگی خود را داشته باشیم.


کوهیان: یک هفته ۴ بازی سنگین، تیمم خسته است/ گرگان شب خوبی داشت
آیا این خبر مفید بود؟





منبع