یک کاشته سرنوشت بازی را رقم زد/ در نقل و انتقالات ضعیف بودیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اختلاف فقط به خاطر یک کاشته بود که سپاهان از آن استفاده کرد، شرایط بازی بازیکنان را وادار کرد که محتاط تر باشند و در دفاع قوی تر کار کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، امروز یکشنبه ۲۱ آبان ماه پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر، اظهارداشت : در کل بازی خوبی را از هر دو تیم مشاهده کردیم، می توانستیم در نیمه اول از موقعیت هایی که داشتیم، استفاده کنیم. سپاهان شروع خوبی در نیمه دوم داشت. داور خیلی راحت این موقعیت را به سپاهان داد تا گل زده شود، اختلاف این بازی یک گل نبود و یک کاشته سرنوشت بازی را رقم زد.
وی افزود: باید از موقعیت هایی که داشتیم، استفاده می کردیم. سپاهان در نیمه دوم تعویض هایی خوبی انجام داد و انرژی تیمی آنها بیشتر شد. بازیکنان ما هر چه داشتند در زمین گذاشتند و دویدند. اختلاف فقط به خاطر یک کاشته بود که سپاهان از آن استفاده کرد.
وی با بیان اینکه شرایط بازی بازیکنان را وادار کرد که محتاط تر باشند و در دفاع قوی تر کار کنند، اضافه کرد: این مسأله موجب شد تا انرژی بیشتری برای دفاع کردن بگذارند. در این بازی ها 2،3 موقعیت بیشتری به وجود نمی آید و به همین دلیل باید از آن استفاده کرد.
سرمربی پرسپولیس درباره مصدومان تیمش گفت: پورعلی گنجی و یاسین سلمانی را به خاطر مصدومیت از دست دادیم. دیروز هم نبیل مصدوم شد. این ها می‌توانستند به تیم کیفیت بهتری بدهند، داشته های ما این بود. مصدومان زیادی داشتیم، بیماری هم در تیم به وجود آمد تا در تیم افت داشته باشیم. برای همین خیلی ها شاید الان به ما حمله کنند، اما حس و حال را باید از نقل و انتقالات داشتند. وی تصریح کرد: آنها باید فشاری که به خودشان می آورند را آن زمان می آوردند. باید از قبل این فکر را می کردند. این یک پروسه است و الان اتفاق نیفتاده است. ما در نقل و انتقالات ضعیف بودیم و حتی تیم خودمان را حفظ نکردیم.
انتهای پیام

بخوانید:  رصد فرآیند تولید تا صادرات در استان کرمان



منبع