۱۰ طرح گازرسانی در بخش صنایع سیستان و بلوچستان آماده افتتاح در دهه فجر است

مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی در بخش صنایع و مصرف‌کنندگان عمده ۱۰ طرح گازرسانی در این استان به بهره برداری می‌رسد.

۱۰ طرح گازرسانی در بخش صنایع سیستان و بلوچستان آماده افتتاح در دهه فجر است

مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در بخش صنایع و مصرف‌کنندگان عمده نیز ۱۰ طرح گازرسانی مشتمل بر گازرسانی به واحدهای مستقر در شهرک صنعتی کامبوزیا، کارخانه تولید تراورس، کارخانه قطران شرق و صنایع محور زاهدان – خاش در شهر زاهدان، نیروگاه سیکل ترکیبی چابهار و در شهرستان ایرانشهر مجتمع گلخانه‌ای، واحدهای تولیدی مسیر ابتر، کارخانه بافت بلوچ و واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی ایرانشهر و همچنین شهرک صنعتی محمدآباد واقع در منطقه سیستان در ایام الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با بیان اینکه گازرسانی به شهرها و روستاهای سیستان و بلوچستان در صدر برنامه‌های شرکت ملی گاز ایران قرار دارد، ادامه داد: شرکت‌های گاز استان‌های خراسان جنوبی، فارس و یزد به‌منظور تسریع در انجام عملیات اجرایی تحت عنوان استان‌های معین در این استان مشغول به فعالیت هستند.



منبع

وی افزد: طرح گازرسانی به طرح مسکن ملی زاهدان نیز به جهت بهره‌مندی بیش از سه هزار و ۴۰۰ خانوار و گازرسانی به بیش از ۴۰۰ خانوار ساکن در برخی روستاهای سیستان و بلوچستان، افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش برنا؛ محمدرضا میرشکاری روز شنبه بیان کرد: همزمان با فرارسیدن چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی و در تداوم روند توسعه گازرسانی به سیستان و بلوچستان طرح‌های گازرسانی به پنج شهر با هدف بهره‌مندی مردم از گازشهری انجام خواهد شد که این اقدام بیش از هفت هزار و ۴۵۰ خانوار شهری را زیرپوشش بهره مندی از گاز شهری قرار می‌دهد.

بخوانید:  اظهارنظر سازمان خصوصی‌سازی درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس فاقد مبنای قانونی است