۱۵۰ میلیارد تومان کمکهای مردمی توسط مراکز نیکوکاری قزوین جمع آوری شد


به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ همت امانی معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان قزوین در این باره اظهارداشت: با توجه به رهنمودهای رهبر انقلاب مبنی بر واگذاری کارهابه مردم کمیته امداد از سال ۱۳۹۴ با رویکرد ترویج فرهنگ احسان و انفاق و پیروی از منویات مقام معظم رهبری اقدام به ایجاد مراکز نیکوکاری کرد.

۱۵۰ میلیارد تومان کمکهای مردمی توسط مراکز نیکوکاری قزوین جمع آوری شد

وی بیان کرد: مراکز نیکوکاری در زمینه های متفاوت اشتغال، امور فرهنگی و زکات فعالیت دارند که همگی توسط معتمدین محلی اداره می شود.

امانی تصریح کرد: در سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان زکات در مراکز نیکوکاری استان جمع آوری شد که در اجرای پروژه های عمرانی از جمله ساخت مسکن، تامین لوازم ضروری منزل، جهیزیه، معیشت و سایر امور نیازمندان همان روستایا محله هزینه شده است.

وی یادآورشد: مراکز نیکوکاری در سال گذشته ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان صدقه جمع آوری کردند که توسط هیات امنا مراکز نیکوکاری در بین نیازمندان توزیع شده است.

۱۵۰ میلیارد تومان کمکهای مردمی توسط مراکز نیکوکاری قزوین جمع آوری شد

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان قزوین اظهارداشت: مراکز نیکوکاری در تمامی مراسم مذهبی و اعیاد با توزیع بسته های معیشتی، غذای گرم ، اطعام و افطاری و گوشت قربانی که از محل کمکهای مردمی تامین می شود در خدمت خانواده های مددجو هستند.

همت امانی اضافه کرد: برپایی اردوهای جهادی پزشکی و دندانپزشکی از مواردی است که مراکز نیکوکاری در سال گذشته در زمینه سلامت خانواده های مددجو اجرا کرده اند که با استقبال پزشکان خیر و جهادی توانستند خدمات خوبی به این خانواده های ارائه کنند.

انتهای پیام 



منبع

بخوانید:  لحظاتی از قسمت دوم سریال «مگه تموم عمر چندتا بهاره؟» + فیلم