۱۷۰۰  مددجوی کمیته امداد ازخدمات مشاوره در سال گذشته برخوردار شدند

وی اظهار داشت: با گذشت یک سال از زمان افتتاح کلینیک مشاوره رز بایستی روند مشاوره مورد بازبینی قرار گیرد تا کار مشاوره با دقت و سرعت بیشتری انجام شود.

۱۷۰۰  مددجوی کمیته امداد ازخدمات مشاوره در سال گذشته برخوردار شدند

ظاهری اظهارداشت: مشاوران و روانشناسان این مجموعه باید با تشکیل جلسات هیئت اندیشه ورز به صورت کارگاهی روشهای عملی در درمان خانواده های آسیب دیده را پیدا کرده و عملیاتی کنند.

انتهای پیام



منبع

وی بیان کرد: در سال گذشته به ۱۷۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد خدمات مشاوره در زمینه های ازدواج، مهارت های زندگی و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی ارئه شد.

ظاهری افزود: از این تعداد ۲۹ مورد در زمینه های حاد روان شناختی نظیر خودکشی، ترک نحصیل، اعتیاد و فراراز منزل بود که از خدمات مشاوره ای استفاده کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ ناصر ظاهری در نشست مشاوران و روانشناسان مرکز مشاوره راه زندگی که به مناسبت فرارسیدن روز روانشناس برگزار شد اظهارداشت: خدمات امداد به خانواده های ولی نعمت مختص خدمات معیشتی نیست بلکه در مسائل فرهنگی کمیته امداد به خانواده هایی که نیاز به مشاوره و روانشناس دارند نیز خدمات گسترده و خوبی را ارئه می کند.

این مدیر گفت:  برخی موارد مراجعات مشاوره بسیار فوری و ضروری است و اگر در موعدمقرر و به سرعت رسیدگی نشود سبب اتفاقات جبران ناپذیری برای خانواده ها خواهد شد.

در ادامه این نشست مشاوران نقطه نظرات و مشکلات موجود درزمینه ارائه خدمات مشاوره به خانواده ها را مطرح کردند.

در پایان این مراسم از روانشناسان فعال در حوزه مشاوره تجلیل شد.

بخوانید:  فیلم پرواز ۱۷۵ - جشنواره فیلم فجر

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین  یادآورشد: برای ارائه مشاوره بالغ بر ۲۷۰ میلیون تومان هزینه شده است.