۲۶ هزار قطعه زمین روستایی به متقاضیان مسکن در قزوین واگذار می شود 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: در حال حاضر چهار هزار و ۲۰۰ واحد در طرح نهضت ملی مسکن استان قزوین از سوی این نهاد در دست ساخت است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان، فرهاد سبحانی در این باره اظهارداشت: در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان قزوین، کار اجرایی و آماده سازی زمین های روستایی به متقاضیان مسکن طرح نهضت ملی در شهرستان های آبیک، بویین زهرا و قزوین آغاز می شود.

سبحانی گفت: یک هزار واحد مسکن در شهر مهرگان نیز تا پایان امسال تحویل متقاضیان می شود.

وی بیان کرد: این طرح در شورای تامین مسکن، شورای برنامه ریزی توسعه و کمیته تصویب طرح هادی استان، پس از انجام امور مطالعاتی تصویب و ابلاغ شده و برنامه ریزی های لازم برای اجرایی شدن آن انجام شده است.

سبحانی یادآورشد: در این طرح فعالیتهایی مانند پیاده سازی نقشه، خاکبرداری، خاکریزی، تسطیح و عملیات اجرایی مرتبط با واگذاری این زمین ها انجام می شود وپس از آماده سازی به متقاضیان تحویل داده می شود.

وی افزود: در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان قزوین در روز شنبه چهار هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی و ۲۰۰ واحد مسکونی از مجموع چهار هزار و ۲۰۰ واحد در دست ساخت در طرح نهضت ملی مسکن در شهر مهرگان قزوین مورد بهره برداری قرار می گیرد.

انتهای پیام



منبع مدیرکل بیناد مسکن استان قزوین تصریح کرد: متقاضیان دریافت زمین های روستایی در حوزه طرح نهضت ملی مسکن نیز می توانند از تسهیلات بانکی ساخت مسکن روستایی استفاده کنند.

بخوانید:  اوقات شرعی اهواز در 10 فرودین ماه 1403 + دعای روز هجدهم ماه رمضان