‌ ۳۵ پروژه‌ طرح هادی روستایی در شهرستان تاکستان افتتاح شد

در این مراسم طرح هادی روستای قره باغ شامل عملیات اجرایی زیرسازی‌ و‌ آسفالت‌ به طور نمادین افتتاح شد و همزمان ۳۵‌ پروژه‌ طرح هادی روستایی در شهرستان تاکستان به بهره برداری رسید.

پایان پیام



منبع

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در مراسمی به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور بخشدار مرکزی تاکستان، مدیر بنیاد مسکن شهرستان تاکستان ‌ ۳۵پروژه‌ طرح هادی روستایی در این شهرستان افتتاح شد.

طاهرخانی بخشدار مرکزی تاکستان نیز با اشاره به اجرای بهینه پروژه های عمرانی در مناطق محروم، این امر مهم را در ایجاد اعتماد ملی و منطقه ای بین مردم موثر دانست.

وی افزود:  پروژه‌های‌ شهرستان تاکستان شامل ‌۲۹ پروژه زیرسازی و‌ آسفالت‌ به‌ متراژ‌ ۱۱۰‌هزار‌ متر‌مربع با‌ مشارکت دهیاران‌ از‌ محل‌ اعتبارات‌ قیر‌ و‌‌ ۸‌ پروژه‌ سنگفرش‌ و‌ جدول گذاری‌‌ از‌ محل اعتبارات‌ استانی‌ به‌ مبلغ‌ ‌۵‌ میلیارد‌ تومان است که با تلاش کارشناسان و همکاران بنیاد مسکن در شهرستان تاکستان به بهره برداری رسیده است.

علینقی طاهرخانی مدیر بنیاد مسکن شهرستان تاکستان در این مراسم گفت: در اجرای طرح هادی روستای قره باغ ۲۰۰۰‌ متر‌مربع‌ زیرسازی و آسفالت‌ اجرا شده و از‌ محل‌ اعتبارات تهاتر‌ قیر مبلغ یک میلیارد‌ و ۱۵۰ میلیون تومان‌ هزینه شده است.

بخوانید:  آیت‌الله حسن صانعی درگذشت