۴۸ درصد احکام رتبه بندی معلمان استان قزوین صادرشده است

photo_2023-02-23_10-59-25

photo_2023-02-23_10-59-18

وی افزود: تقدیم  276  دانش آموز و 58 معلم شهید رسالت ما را سنگین می کند که در پاسداشت خون شهدا جدی باشیم.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

photo_2023-02-23_10-59-06

در ادامه به سوالات خبرنگاران پاسخ داده شد.


آیا این خبر مفید بود؟

سیاهکالی مرادی یادآورشد: در حال حاضر ۲۳۶ مشاور و ۴۵۲ مربی پرورشی داریم تا خدمات خوبی به فرزندانمان داده شود و بایستی مدیران و مربیان و معاونان نیز به روز شوند و خانواده ها و رسانه ها هم کمک کنند تا به نتایج بهتری برسیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ به مناسبت هفته تربیت اسلامی و تبیین عملکرد حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی نشست خبری با حضور نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل  آموزش و پرورش، حجت الاسلام  حسین محمدزاده معاون پرورشی و فرهنگی، ساسان شهری معاون آموزش متوسطه و سید یدالله حسینی معاون آموزش ابتدایی روز پنجشنبه در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد.

وی با اشاره به ماموریت های مهم این نهاد در پیاده شدن سند تحول اظهارداشت: حرکت در مسیر پیاده شدن ساحت های شش گانه شامل ساحت تربیتی اعتقادی، عبادی و اخلاقی، ساحت تربیت اقتصادی و حرفه ای، ساحت تربیت علمی و فناوری،ساحت تربیت اجتماعی و سیاسی، ساحت تربیت زیستی و بدنی و ساحت تربیت زیبایی ‌شناختی و هنری در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با جدیت در استان نیز دنبال می شود.

وی گفت: تلاش می کنیم با برنامه های پیش بینی شده در سند تحول بتوانیم دانش آموزانی متعادل، متعهد و باسواد و در تراز جمهوری اسلامی تربیت کنیم.

بخوانید:  چرا «نون.خ» پخش نشد؟

وی در خصوص رتبه بندی معلمان هم اظهارداشت:خوشبختانه پس از ۱۱ سال فرآیند رتبه بندی از سال قبل شروع شد و تاکنون ۵۴۹۹ نفر احکامشان صادر شده است.

انتهای پیام

سیاهکالی مرادی یادآورشد: حدود ۴۸ درصد احکام رتبه بندی معلمان استان قزوین صادرشده و تا دهم اسفند فرصت برای اعتراض هست اما پیشنهاد می کنیم ابتدا اجازه دهند رتبه ها ثبت شود و بعد امکان پیگیری واصلاح وجود دار.

وی در خصوص طرح مولد سازی هم بیان کرد: در حوزه آموزش و پرورش حدود 100 میلیارد تومان امکان مولدسازی داریم که 40 میلیارد تومان آن در سایت بارگزاری شده و هر مبلغی این اموال فروخته شود شفاف سازی می کنیم.

وی گفت: فرصت ده روزه برای اعتراض هست اما تعدادی از همکاران هیچ مدرکی بارگذاری نکرده اند که درخواست می کنیم بسرعت اقدام کنند تا از رتبه بندی باز نمانند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: امروز درهمه مقاطع هم مربی تربیتی و هم معاون پرورشی داریم و در سالهای اخیر تلاش کردیم تفکر مربیان را با برگزاری دوره های پرورشی به روز کنیم که به دستاوردهای خوبی رسیده ایم.

سیاهکالی مرادی یادآورشد: با ایجاد هم افزایی بین مربیان و معاونان پرورشی نتایج کار بهتر شده و این رویکرد ادامه دارد.

رتبه بندی 48 درصد معلمان استان قزوین

این مدیر بیان کرد: در دو سالی که به دلیل کرونا مدارس حضوری تعطیل شد با آسیب های جدی مواجه شدیم و این خلاء بایستی با تلاش شبانه روزی و همکاری والدین و دانش آموزان جبران شود.

بخوانید:  مسیر انتقال آب از سد کرج پاکسازی شد

 





نقی سیاهکالی مرادی در این نشست گفت: با راه اندازی امور تربیتی هدف متولیان تربیت دانش آموزان با معنویت و هدایت به سمت آموزه های دینی و ایجاد روحیه انقلابی در دانش آموزان بود که در این مسیر جدی هستیم.

این مسئول افزود: ۱۵ هزار و ۳۰۰ نفر در سامانه ثبت نام کردند و ۸۵۶۰ نفر توسط هیئت ممیزه تایید شدند و پرونده ۶۰۶۲ نفر در کارتابل اداری قرار دارد برای و ۵۴۹۹  نفر احکام رتبه بندی یک تا پنج صادر شده است.

اجرای سند تحول با جدیت پیگیری می شود