۴ ناو‌گروه نداجا در آب‌های بین‌المللی در حال تردد جهت تامین امنیت نفتکش‌های ایرانی هستند

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، اسمعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با امیر دریادار دوم “قادر وظیفه” فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی دیدار و به تبادل نظر و گفتگو پرداخت.

دیدار-مدیر-کل-فرهنگ-و-ارشاد-اسلامی-هرمزگان-با-فرمانده-منطقه-یکم-نیروی-دریایی-ارتش-جمهوری-اسلامی

دریادار دوم قادر وظیفه ضمن اشاره به وظایف سخت دریادلان نیروی دریایی بیان کرد: حراست از نفتکش های ایرانی و دیگر منافع ملی با سختی کار و دوری از خانواده این دریادلان محقق خواهد شد که نیاز به بازتاب این عملکرد دارد تا مردم عزیز ایران در جریان امورات قرار بگیرند و جوانان با اطلاع از اینکه کسانی هم هستند که برای نظام و انقلاب و مردم بدون هیچ چشم داشتی کار جهادی می کنند خوشبین و امیدوار باشند.


|

4 ناو‌گروه نداجا در آب‌های بین‌المللی در حال تردد جهت تامین امنیت نفتکش‌های ایرانی  هستند

جهانگیری اشاره داشت: در زمینه اطلاع رسانی نهایت همکاری را با نیروی دریایی خواهیم داشت: و از آنجاییکه 10 اردیبهشت روز ملی خلیج فارس است نیاز به همکاری با منطقه یکم نیروی دریایی ارتش را داریم.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش، گفت: 4 ناو گروه دریایی در دریاهای بین المللی در حال تردد و تامین امنیت مسیرهای دریایی برای نفتکش های ایرانی هستند.

انتهای پیام/





جهانگیری ضمن تشکر از دعوت امیر دریادار دوم قادر وظیفه گفت: حضور نیروی دریایی در هر کجای دنیا نقش موثری در مبادلات و تحولات جهانی داشته است و کار رسانه ای این دستاوردها برای مردم ما امید آفرین است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بیان داشت: مطرح کردن اینکه یگان رزمی ما از منافع اقتصادی و سیاسی پشتیبانی می کند خود جهاد تبین است که در واقع قدرت نظامی خودمان را به مردم نشان بدهیم و جهان نیز از این دستاوردها مطلع و منتفع باشد.

در این دیدار که در محل دفتر فرماندهی قرارگاه منطقه یکم صورت گرفت امیر دریادار دوم قادر وظیفه، ضمن عرض خیر مقدم به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات همراه، به توانمندی های صورت گرفته در عرصه فرهنگ و هنر در استان اشاره کرد و بیان داشت: در هرمزگان بعد از انقلاب در حوزه فرهنگ و هنر کارهای بزرگ و غنی صورت گرفته که همه این کارها مرهون زحمات متولیان این حوزه می باشد.





منبع