منبع

نظری با بیان این مطلب که امروز اختتامیه اردوهای راهیان نور کشور است، عنوان کرد: استان کرمان به غیر از راهیان نور کشوری که در جنوب کشور برگزار می شود، در شهر کرمان اردوی راهیان مکتب حاج قاسم را نیز داشته که از اواسط مهرماه سال گذشته تاکنون بیش از ۱۷ هزار نفر در آن شرکت کرده اند و این اعزام همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سردار محمدعلی نظری در حاشیه بازدید از موکب‌های خدمات رسانی به مسافران نوروزی در پلیس راه ماهان و ابارق بم اظهار کرد: در راستای کمک به همه هموطنان، گروه های جهادی از کرمان و خارج از استان را به سراسر استان گسیل کردیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اقدامات مدرسه سازی این نهاد، گروه های جهادی و با همکاری خیرین، اظهار کرد: بنا داریم ساخت ۱۱ مدرسه که با کمک خیرین آغاز کردیم را تا اول مهرماه به بهره برداری برسانیم.

بخوانید:  قدردان زحمات سجادی در حمایت از فدراسیون‌ها هستیم/ مشکلات را می‌توان با تلاش بیشتر برطرف کرد

وی تصریح کرد: سپاه ثارالله استان کرمان از بیش از ۱۴ هزار و ۴۳ نفر اعزام شده به راهیان نور جنوب کشور در اردوگاه شهید کازرونی اهواز پذیرایی کرده است.

او از همکاری سپاه با فراجا سخن به میان آورد و تصریح کرد: تعدادی از گروه های جهادی برای کمک به برقراری نظم و امنیت، جلوگیری از سوانح و حوادث ترافیکی و همچنین در بحث خوش آمدگویی به مسافران نوروزی و راهنمایی آن‌ها برای زیارت مرقد سردار حاج قاسم سلیمانی در سراسر استان مستقر شدند.


انتهای پیام

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف