۷۳ درصد جمعیت ایران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛میرهاشم موسوی در جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه اظهارداشت: خدمات تامین اجتماعی قبل و بعد از و انقلاب قابل مقایسه نیست.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی حوزه بهداشت و درمان مناطق مختلف کهگیلویه بزرگ را نیازمند حمایت بیشتر مسوولان کشوری دانست و گفت: بیمارستان فرسوده و مستهلک ۲۲۰تختخوابی دهدشت جوابگوی جمعیت چهار شهرستان نیست.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: در راستای پیگری مصوبه دولت در احداث بیمارستان تامین اجتماعی با همکاری وزارت بهداشت در شهر دهدشت سهم ۳۰درصد سازمان در کمترین زمان ممکن با اجرایی شدن این طرح تامین خواهد شد.

وی با اشاره به فقر و محرومیت شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: با همکاری و برنامه ریزی این نهاد آماده سرمایه گذاری شستا در حوزه سیمان سپو دهدشت را خواهد داشت.

وی با اشاره به مشکلات موجود در برخی استان ها بیان کرد: این نهاد تا رسیدن به نقطه هدف که توسعه عدالت در خدمات است فاصله دارد.


آیا این خبر مفید بود؟

وی تاکید کرد: این نهاد خدمات رسان با الگوبرداری از آرمان های انقلاب مسیر توسعه و خدمات رسانی خود در حوزه های مختلف را افزایش خواهد داد.

وی افزود: شرایط لازم و قانونی برای سرمایه گذاری شستا در سیمان سپو مهیا است.

موسوی اظهارکرد: در صورت حمایت مسوولان، از همه ظرفیت ها برای ورود سازمان شستا در راستای سرمایه گذاری در این زمینه استفاده خواهد شد.

موسوی تعداد مراکز درمانی تامین اجتماعی قبل از انقلاب را ۲۰درمانگاه دانست و افزود: با رویکرد توسعه عدالت محور انقلاب اسلامی هم اکنون بیش از ۴۲۰درمانگاه و ۲۰بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی با بهترین تجهیزات در کشور خدمات لازم را ارائه می دهند.

بخوانید:  درخشش ووشوکاران مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

انتهای پیام 





موحد تاکید کرد: با ورود شستا به این حوزه علاوه بر درآمدزایی سازمان تامین اجتماعی زمینه اشتغال برای ۴۰۰ نفر نیز فراهم خواهد شد.

موسوی یکی از مشکلات اصلی سازمان تامین اجتماعی را ناپایداری و استقراض از بانکها دانست و گفت: از سال ۹۴تا ۱۴۰۰با تلاش دولت انقلابی بیش از ۱۰۶هزار میلیارد تومان بدهی سازمان به بانک ها تسویه شد.

سید محمد موحد اضافه کرد: نیاز است مسوولان کشوری در راستای شعار انقلابی دولت سیزدهم خدمات رسانی در مناطق محروم بخصوص در حوزه درمانی را ارتقا دهند.

وی بیان کرد: قبل از انقلاب از کل جمعیت ۳۵میلیونی تنها ۲۰ درصد زیر پوشش تامین اجتماعی بوده که این آمار به برکت خون شهدا و آرمان های انقلاب و رهبری افزایش چشمگیری داشته است.