۸۰ رویداد فناورانه همزمان با دهمین نمایشگاه فناوری ربع رشیدی در حال برگزاری است!

رئیس کمیته رویداد‌های دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی افزود: بیش از ۸۰ رویداد طی برگزاری نمایشگاه برگزار می‌شود که از بخش‌‎های تخصصی تا بخش کسب و کار و از حوزه دانش‌آموزی تا مقطع حرفه‌ای کسب و کار‌ها را شامل خواهد شد. رویداد‌ها در قالب‌‎های مختلف ورک‌شاپ، همایش، کارگاه آموزشی و دوره‌‎های آموزشی است. ستاد اجرایی نمایشگاه نوآوری و فناوری رینوتکس رویداد‌ها را از دوشنبه تا جمعه در تایم صبح و در محل نمایشگاه‌‎ها برگزار خواهد کرد.

وی گفت: رویداد دیگری تحت عنوان رینوبس داریم که با محوریت سرمایه گذاری یا جذب سرمایه است. همچنین رویداد رینومارکت که محوریت تجاری‌سازی محصول را دنبال می‌کند و رویداد دیگری با مشارکت سازمان فنی و حرفه‌ای انجام خواهد گرفت و محوریت افزایش مهارت با اولویت اشتغال دانش بنیان را مد نظر قرار داده است. همچنین دوره‌ای ۴۰ ساعته با همکاری سازمان صمت در برنامه رویداد‌های رینوتکس کلید می‌خورد که در پایان دوره به اخذ گواهینامه معتبر می‌انجامد. مجموعه‌‎ها می‌توانند به واسطه اخذ این گواهینامه واحد‌های تحقیق و توسعه خود را در صنایع راه‌اندازی کنند. زیرا مجموعه‌‎ها به واسطه تحقیق و توسعه به سمت تولید دانش بنیان حرکت می‌کنند.

رئیس کمیته رویداد‌های دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی افزود: در توافق ستاد اجرایی نمایشگاه نوآوری و فناوری رینوتکس با برنامه میدون، پذیرفته شدگان رینوتکس بدون تشریفات و به طور مستقیم به این برنامه معرفی می‌شوند و می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

آقای خالقی  افزود: رینوجاب با ایجاد فرصت امکان ارتباط مستقیم کارفرمایان و کارجویان به نیاز‎های این حوزه از جمله ارائه فرصت‌‎های شغلی، امکان معرفی و ارتقای برند و تسهیل فرایند جذب و استخدام در سازمان‌‎ها پاسخ خواهد داد.

بخوانید:  چرا خانم های راننده نسبت به آقایون از بیمه، کمتر خسارت گرفتند؟/در شهر امن ببینید

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف



منبع

وی، در معرفی رویداد رینوجاب گفت: ستاد اجرایی نمایشگاه نوآوری و فناوری رینوتکس رویداد‌هایی جامعی تعریف کرده که در قالب بحث اشتغال، تجاری‌سازی و سرمایه‌گذاری انجام می‌شوند. رویدادی تحت عنوان رینوتاک با محوریت توسعه گفتمان نوآوری استان برگزار شد و شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه بودیم و موجب انتقال دانش شد.

آقای خالقی با بیا اینکه رویداد‌های کاربردی نمایشگاه منجر به خروجی خواهد بود افزود: کارگاههایی که خروجی داشته باشند، مدرک یا گواهینامه دریافت خواهند کرد. و در حوزه سرمایه گذاری نیز صرفاً سخنرانی مد نظر نیست و باید خروجی رویداد به سرمایه گذاری ختم شود.

آقای خالقی گفت: در کنار این بخش ها، شتاب‌دهنده‌‎ها قرار دارند و با توجه به تجربه و تخصص خوبی که در این حوزه کسب کرده اند وارد عرصه شده اند و امسال شاهد برگزاری رویداد‌های خوبی در این بخش خواهیم بود.

وی در خصوص اهداف این نمایشگاه گفت: دهمین دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی(رینوتکس) با رویکرد افزایش کیفیت، کاربردی بودن برنامه‌‎های نمایشگاه و رویداد‌های جانبی آغاز به کار کرد، بر این اساس بخش رویداد‌های رینوتکس خروجی محور طراحی شده است. یک سری از رویداد‌ها در حوزه فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری است و مساله بعدی در رابطه با بحث‌‎های توسعه‌ای خواهد بود. به عنوان مثال رویداد‌هایی که منجر به توسعه مجموعه‌‎های نوآور و فنآور می‌شود و در نهایت مهمترین موضوع رویداد‌های کاربردی است.


آیا این خبر مفید بود؟

بخوانید:  عید غدیر در روایات و احادیث معصومین

انتهای پیام/





خبرگزاری برنا؛ رسول خالقی افزود: دهمین دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با هدف حمایت از طرح‌ها و شرکت‌های دانش بنیان و ایده‌های فناورانه و نوآورانه، بهبود فضای کسب و کار، رویکرد تجاری‌سازی فناوری‌های بخش کشاورزی، آب، محیط زیست و صنایع تبدیلی؛ از ۲ تا ۶ آبان در تبریزبرگزار می‌شود.