۹۲۷میلیارد تومان در سفر استانی رئیس جمهور به شهرستان نهاوند اختصاص یافت

سفر پربرکت رییس جمهور به استان همدان در مجموع ۲۴ هزار میلیارد تومان رهاورد برای استان به همراه داشت که شامل ۱۴ هزار میلیارد تومان برای اجرای ۱۷۹ طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی و پرداخت ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در بخش های مختلف است.


آیا این خبر مفید بود؟

 

استاندار همدان با اشاره به اینکه نباید دنبال حاشیه‌ها رفت اظهار داشت: فکر ما باید متمرکز بر خدمت و خدمت‌رسانی به مردم باشد و پرداختن به مباحث حاشیه‌ای و بی اهمیت، خیانت به انقلاب و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 


استاندار همدان گفت: ۹۲۷ میلیارد تومان اعتبار در قالب مصوبات سفر استانی رییس جمهور به استان همدان برای اجرای طرح های عمرانی، اقتصادی، خدماتی و فرهنگی به این شهرستان اختصاص یافت

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع


|

۹۲۷میلیارد تومان در سفر استانی رئیس جمهور به شهرستان نهاوند اختصاص یافت





آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران (پنج‌شنبه ۶ مرداد) در سی‌امین سفر استانی خود، وارد همدان شد، آیین استقبال رسمی از رییس جمهور با حضور آیت‌الله «حبیب الله شعبانی موثقی» نماینده ولی فقیه در استان و «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در فرودگاه همدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، در سفر به شهرستان نهاوند ضمن حضور در جلسه بررسی مسائل و مشکلات این شهرستان با محوریت مصوبات سفر رئیس جمهور به استان، و عرض تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: مسئولان شهرستان نهاوند با تعامل بیشتر با نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، اعتبارات در نظر گرفته شده در سفر رئیس جمهور به استان را هرچه زودتر جذب کنند.

 

استاندار همدان ادامه داد: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، از نخستین روز به روی‌کار آمدن با شعار خدمت و خدمت‌رسانی به مردم کار خود را آغاز کرد و در اولین روزهای خدمت با وجود همه سختی‌ها و مشکلاتی که از دولت‌های قبل به ارث برده بود و همچنین شیوع ویروس کرونا، تاکنون منشا خدمات ارزشمندی بوده است.

قاسمی‌فرزاد گفت: اصل و محوریت در مصوبات سفر رئیس جمهور به استان، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد است.