1005 دستگاه ماینر غیر مجاز در استان قزوین کشف و ضبط شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین تصریح کرد: با کشف این ماینرهای غیرمجاز زمینه صرفه جویی  یک میلیون و 887 میلیون و 840 کیلو وات ساعت، انرژی برق مهیا شد .

وی بیان کرد: معمولا صاحبان رمز ارزهای غیر مجاز از برق واحدهای صنعتی و کشاورزی استفاده می کنند زیرا نصب این دستگاهها در منازل مسکونی با سرو صدای زیادی همراه است که همسایگان متوجه می شوند اما گاهی این تجهیزات در خانه های خالی نیز نصب می شود.


وی بیان کرد: با تلاش ماموران شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین امسال تعداد یک هزار و 5 دستگاه ماینر غیر مجاز کشف و ضبط شد .

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ مسعود خواجه وند در این باره اظهارداشت: بر اساس گزارش های مردمی و بررسی مصارف برق مشترکین در سال جاری در 36 محل توانستیم ماینرهای غیر مجاز را کشف و ضبط کنیم که این رمز ارزها در مناطق مسکونی، صنعتی و تجاری شناسایی و ضبط شده است.


image_2022_1_2-23_28_39_11_6A4

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین اظهارداشت: سامانه پیامکی  دفتر حراست و امور محرمانه برق استان به شماره 3000290144 و سامانه سمات در سایت وزارت نیرو و سامانه تلفنی مرکز فوریت های برق استان (121) بصورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردمی شهروندان است.





منبع


|

1005 دستگاه ماینر غیر مجاز در استان قزوین کشف و ضبط شد

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف