منبع

رئیس کل دادگستری استان کردستان افزود : در سنوات گذشته در استان کردستان مبالغ بسیار خوبی در جشن گلریزان جمع آوری شد و امیدواریم امسال نیز مبلغ جمع آوری شده یک مبلغ خاص و ویژه در کشور باشد . 

انتهای پیام/





همچنین در ادامه اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان اظهار داشت : دستگاه اجرایی استان امسال نیز برای کمک به ستاد دیه استان از ظرفیت ادارات ، سازمانها و اصناف استفاده خواهدکرد و با مکاتبه و پیگیری های جدی نقش خود را ایفا خواهد کرد . 

بخوانید:  بیت‌کوین باز هم بی ارزش تر می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ این جلسه ، حجت الاسلام حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان ضمن تبریک اعیاد سعید شعبانیه ، میلاد حضرت علی اکبر (ع ) و روز جوان ، اظهار داشت : بهترین و بالاترین صفاتی که انسان را شبیه خداوند متعال می کند مهربانی ، گذشت و بخشش است. 


رئیس کل دادگستری استان کردستان از تشکیل کارگروه متناظر در شهرستانهای استان در همین راستا و با حضور مدیران ارشد قضایی ، اجرایی و انتظامی این شهرستانها خبر داد و خاطرنشان ساخت : امیدواریم با ورود جدی مدیران عالی استان کردستان و خیرین و نیکوکاران در جشن گلریزان سال 1402 که در ماه مبارک رمضان برگزار می شود بتوانیم تعداد زیادی از این محکومین را به آغوش خانواده هایشان برگردانیم . 

زارعی کوشا به نقش رسانه های جمعی در این خصوص اشاره کرد و تاکید کرد : رسانه ها بصورت هنرمندانه و ضمن حفظ کرامت افراد ، می توانند مشارکت عمومی را جلب کنند و موجبات جمع آوری کمکهای مردمی بسیاری را فراهم نمایند. 


حجت الاسلام حسینی تصریح کرد : آزادسازی زندانی جرایم غیرعمد چند برابر ثوابش بیشتر از صدقه های جاری است چون با این کار ضمن آزادی فرد دربند ، مشکل محکوم له و شاکی نیز حل شده و از تبعات و آسیب هایی که زندان برای خانواده زندانی بدنبال دارد ، جلوگیری خواهد شد . 

جلسه فوق العاده ستاد دیه استان کردستان با هدف هم اندیشی در برگزاری جشن گلریزان سال 1402 ، با حضور رئیس کل دادگستری استان کردستان ، نماینده ولی فقیه در استان ، امام جمعه سنندج ، استاندار کردستان و جمعی از مدیران ادارات اجرایی استان کردستان ، در سالن اجتماعات اداره کل دادگستری استان برگزار شد .

بخوانید:  رونمایی یحیی گل محمدی از ستاره جوان پرسپولیس