35 درصد اعتبارات فرهنگی شورای شهر قزوین به ورزش اختصاص دارد

photo_2023-05-13_21-33-20

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ سومین آئین تجلیل از قهرمانان ملی و فراملی ورزش استان از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین عصر شنبه در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.

photo_2023-05-13_21-33-31

علی فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در این مراسم اظهارداشت: روحیه ورزشکاران خودباوری است و می توانیم اقتدار ملی را در آن مشاهده کنیم و ورزشکاران با خودباوری و تلاش شبانه روزی و عزم جدی افتخار آفریده اند.

در این مراسم که فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، مهدی صباغی شهردار، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان، عباس کاظمی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری، حسین برجی سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، علی خسروی پیش کسوت و عضو کمیته داوران کشور، روسای هیئت ها، باجیوند رئیس هیئت فوتبال، سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان، فائزی مدیرکل ارشاد و جمع زیادی از مدال آوران استان حضور داشتند از تعداد ۹۰ نفر از قهرمانان استان تجلیل شد.


آیا این خبر مفید بود؟

وی بیان کرد: شورا و شهرداری در حمایت از ورزش نگاه ویژه دارند هرچند در دوره ششم هجمه زیادی وارد کردند که ما حامی ورزش نخواهیم اما امروز ۳۵ درصد بودجه فرهنگی ما به ورزش اختصاص دارد و کمک به هیئت ها در اولویت بوده و خروجی آن در مدال آوری دیده می شود.

بخوانید:  فیلم انتخاباتی علی نیکزاد با عنوان «دولت مردم و زمان» منتشر شد

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با اختصاص 35 درصد از بودجه فرهنگی به ورزش رویکرد جدی منتخبان مردم در حمایت از ورزشکاران بخوبی نمایان شده است.

photo_2023-05-13_21-33-25

انتهای پیام


35 درصد اعتبارات فرهنگی شورای شهر قزوین به ورزش اختصاص دارد