5 مگاوات در مصرف برق ادارات قزوین صرفه جویی شد

خواجه وند اظهارداشت: با همراهی دستگاههای اجرایی خوشبختانه تاکنون 5 مگاوات صرفه جویی در مصرف برق بخش اداری محقق شده و با تداوم این همکاری می توانیم از پیک تابستان عبور کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین یادآورشد: امروزه دنیا به سمت مدیریت هوشمند رفته و مدیریت مصرف هم باید سرلوحه کارها باشد و از آنجا که بخش زیادی از انرژی در بخش تولید استان مصرف می شود برای پیشگیری از برخی مشکلات باید بتوانیم شرایط را مدیریت کنیم.

این مسئول گفت: در ماههای گذشته همراهی خوبی از سوی ادارات در کنترل مصرف صورت نمی گرفت اما درحال حاضر شاهد همکاری بهتری هستیم و در بخش کنترل بار، تعدیل بار و کنترل سرمایشی اتفاقات خوبی رخ داده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: با همراهی مدیران دستگاههای اجرایی در اجرای طرح مدیریت مصرف حدود 5 مگاوات انرژی برق در ادارات استان صرفه جویی شد.





منبع

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ مسعود خواجه وند در خصوص وضعیت انرژی در استان اظهارداشت: ناترازی تولید و مصرف چند سالی است که در کشور حاکم شده و شرایط خاصی داریم اما برای مدیریت این شرایط تدابیر خوبی اتخاذ شده و انتظار داریم مدیریت مصرف در ادارات نیز اجرا شود.

بخوانید:  ورود مرغ گرم به استان تهران ۴ برابر شد/ فروش مرغ در میادین زیر قیمت مصوب

|