520 تیم در مسابقات مینی فوتبال جام پرچم در کهگیلویه و بویراحمد با هم رقابت می کنند


آیا این خبر مفید بود؟

 





دهقان، از شرکت 6240 نفر در دو بخش بانوان و اقایان در این رویداد مهم کشوری خبر و گفت :رقابتهای مینی فوتبال جام پرچم در تعدادی از شهرستانها و بخشهای استان در حال برگزاریست تا به پایان رسیده است.

 

وی در خصوص وضعیت برگزاری این رقابتها در شهرستان بیان داشت :این رقابتها در شهرستان بویراحمد در حال برگزاریست و هفته ی آینده فینال این مسابقات برگزار می شود. در شهرستان دنا مسابقات به اتمام رسیده ،در شهرستان مارگون همانند شهرستان بویراحمد فینال رقابتها برگزار نشده است .در شهرستان لنده رقابتها در بخش آقایان تمام شده و در بخش بانوان در حال برگزاریست . در شهرستان چرام رقابتها با معرفی نماینده شهرستان به پایان رسیده . در شهرستان گچساران و باشت رقابتها در حال برگزاریست و در شهرستان بهمئی به پایان رسیده است .

مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از اهدای یک دست پیراهن و شورت به تیم های شرکت کننده در این رقابتها خبر و افزود:به هیات های روستایی و بازیهای بومی و محلی شهرستانها تعداد 4تا 5 توپ استاندار مینی فوتبال به همراه تور دروازه تحویل داده شده ،ضمن اینکه به هر کدام از هیات های ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی شهرستانها مبلغ یک میلیون تومان برای هزینه های جانبی برگزاری اعتبار تخصیص داده شد .


دهقان تصریح کرد : توسعه زیرساخت های ورزشی در مناطق روستایی و شهری و اختصاص اعتبارات ویژه در راستای تکمیل پروژه های ورزشی از مهمترین دستاوردهای یک سال گذشته دستگاه ورزش و جوانان استان است.

بخوانید:  موظف به حمایت از ترامپ نیستم

انتهای پیام 

دهقان مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد رشد و توشعه ورزش در میان جامعه روستایی استان را یکی دیگر از دستاوردهای این حوزه برشمرد و گفت: به همت دستگاه ورزش و جوانان استان خانه ورزش های روستایی و زمین های چمن مصنوعی زیادی در مناطق روستایی احداث شده که این خود زمینه توسعه ورزش در میان قشر روستایی را فراهم کرده است





منبع

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از شرکت 520 تیم آقایان و بانوان در اولین دوره رقابتهای مینی فوتبال جام پرچم در کهگیلویه وبویراحمد خبر داد و هدف از برگزاری این رقابتها را ، ایجاد شور ، نشاط ، شادابی و شناسایی استعدادها و نخبگان ورزش در روستاها و عشایر عنوان کرد .

 


520 تیم در مسابقات مینی فوتبال جام پرچم در کهگیلویه و بویراحمد با هم رقابت می کنند