6 میزبان در اندیشه انتقام/ جدال حساس پیکان و فولاد سیرجان

 

ایفاسرام اردکان – پاس گرگان

لبنیات هراز آمل – سایپا تهران

در یکصدوبیستمین مسابقه لیگ برتر مردان سال 1401 تیم ایفاسرام اردکان (8 برد، 24 امتیاز و رتبه نهم) میزبان پاس گرگان (10 برد، 29 امتیاز و رتبه پنجم) خواهد بود. مسابقه دور رفت سه بر دو به سود تیم جوان پاس به پایان رسید و ایفاسرام با تفکرات علیرضا طلوع‌کیان به عنوان سرمربی به مصاف نماینده گرگان می‌رود تا این نتیجه را جبران کند.

اردکان، سالن آیت‌اله خاتمی، ساعت 15

گنبد، سالن المپیک، ساعت 15


آیا این خبر مفید بود؟

تهران، سالن فدراسیون، ساعت 15

رفسنجان، سالن 9 دی، ساعت 15

نیان با 9 برد و 28 امتیاز در رتبه هفتم جدول است و گیتی پسند با هشت برد و 25 امتیاز در رتبه نهم و فاتح این میدان رتبه بالاتر جدول را به خود اختصاص خواهد دارد.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

 

 

از نظر جایگاه دو تیم مسابقه دهنده، بازی‌های هفته هجدهم در شهرهای اصفهان و ارومیه نیز حساسیت خاص خود را دارد، زیرا تیم‌ها به یک پله اختلاف در جدول به مصاف یکدیگر می‌روند.

 

شاگردان بهروز عطایی درحال حاضر با 14 برد و 39 امتیاز در رتبه نخست جدول قرار دارند و سایپا با سه برد و 22 امتیاز در رتبه سیزدهم و از نظر داده آماری جدول نارنجی‌پوشان شانس زیادی برای پیروزی در این مسابقه ندارند.

تیم پیکان با 12 برد و 38 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد، رتبه‌ای که در هفته هفدهم به دست آورد و برای حفظ آن محکوم به برد حریفان است. سیرجان نیز با 10 برد 31 امیتاز در جایگاه چهارم قرار دارد.

بخوانید:  سرمایه گذاری بر روی هنرستان‌ها قدم محکمی جهت رونق تولید و اشتغال در جامعه است

شهرداری ارومیه – راه‌یاب ملل مریوان

تیم شهرداری گنبد که گفته می‌شود از این سرمربی خود را تغییر داده است، در سالن المپیک میزبان هورسان رامسر است. نماینده گنبد با 6 برد و 18 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارد و برای اینکه به جمع هشت تیم برتر صعود کند، فرصت زیادی ندارد. بنابر این باید در بازی‌های باقی مانده مرحله مقدماتی فاتح میدان شود.

مس رفسنجان – شهداب یزد

به گزارش خبرگزاری برنا، هفته هجدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان کشور روز یکشنبه 25 دی با هفت دیدار در شهرهای اردکان، تهران، گنبد، ارومیه، اصفهان، آمل و رفسنجان پیگیری می‌شود.

در ارومیه نیز تیم شهرداری این شهر که با هفت برد و 20 امیتاز در جایگاه دهم قرار دارد، میزبان راه‌یاب با هفت برد، 18 امتیاز و جایگاه یازدهم است. دیدار رفت دو تیم نیز سه بر یک به سود راه‌یاب پایان یافت.

از‌سوی دیگر هورسان رامسر (10 برد، 29 امتیاز و رتبه ششم جدول) حریف ساده و دست‌وپا بسته‌ای برای گنبد نیست و شهرداری این شهر به‌رغم میزبانی، کار سختی این هفته پیش‌رو دارد. مسابقه دور رفت دو تیم نیز سه بر دو به سود هورسان به پایان رسید.

گیتی‌پسند اصفهان – نیان الکترونیک خراسان

شهداب در دور رفت سه بر دو به پیروزی رسید و مس در اندیشه جبران این نتیجه در بازی برگشت با استفاده از امتیاز میزبانی است. مس با سه برد و 12 امتیاز در انتهای جدول است و در صورت شکست شهداب، شگفتی ساز این هفته خواهد شد.

بخوانید:  با یک نانوژنراتور، از قطرات باران و وزش ملایم باد برق تولید شد

در آخرین مسابقه هفته هجدهم لیگ برتر مردان تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی که با 12 برد و 33 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد، در رفسنجان میهمان مس خواهد بود.

پیکان تهران – فولاد سیرجان ایرانیان

 

اصفهان، سالن مخابرات، ساعت 15

شهرداری گنبد – هورسان رامسر

 

برنامه کامل دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر مردان به قرار زیر است:

آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت 15

 

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 15

در اصفهان گیتی پسند میزبان نیان الکترونیک خراسان است و دیدار رفت نیز سه بر یک به سود نیان به پایان رسید تا نماینده اصفهان در این مسابقه در اندیشه جبران این ناکامی باشد.

تیم والیبال پیکان تهران در یکی بازی‌های حساس این هفته در سالن فدراسیون والیبال میزبان فولاد سیرجان ایرانیان است. دیداری که در دور رفت سه بر یک به سود نماینده سیرجان به پایان رسید و این هفته شاگردان پیمان اکبری برای جبران این نتیجه به میدان می‌روند.

6 تیم میزبان هفته هجدهم لیگ برتر مردان با اندیشه انتقام به میدان می‌روند، اما لبنیات هراز آمل صدرنشین این رقابت‌ها برای تکرار برد دو رفت مقابل سایپا تهران صف آرایی خواهد کرد، زیرا مسابقه دور رفت دو تیم سه بر دو به سود نماینده آمل به پایان رسید.

انتهای پیام/